Forfatter |
|
HIFI4ALL Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Avalons målsætning er simpel - de vil konstruere de bedste højttalere overhovedet, uden at gå på kompromis nogle steder"
Hrm - man har ligesom hørt det postulat før? Jeg er ikke i tvivl om at de spiller fremragende, men der må godt nok være en del verdens bedste højttalere derude efterhånden. __________________
Guide til billedupload
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
"Avalons målsætning er simpel - de vil konstruere de bedste højttalere overhovedet, uden at gå på kompromis nogle steder" Hrm - man har ligesom hørt det postulat før? Jeg er ikke i tvivl om at de spiller fremragende, men der må godt nok være en del verdens bedste højttalere derude efterhånden. |
|
|
ja hehe ... jeg tror ikke der er meget der kan røre Gryphon - Poseidon
mht. de der Avalon ht'er må jeg sige at de enten har gået MEGET på kompromis med designet eller også må de altså få udskiftet deres designere  __________________
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
Sveske skrev:
"Avalons målsætning er simpel - de vil konstruere de bedste højttalere overhovedet, uden at gå på kompromis nogle steder" Hrm - man har ligesom hørt det postulat før? Jeg er ikke i tvivl om at de spiller fremragende, men der må godt nok være en del verdens bedste højttalere derude efterhånden. |
|
|
ja hehe ... jeg tror sku ikke der er meget der kan røre Gryphon - Poseidon
mht. de der Avalon ht'er må jeg sige at de enten har gået MEGET på kompromis med designet eller også må de få udskiftet deres designere 
|
|
|
Så længe vi ikke går op i ISIS og Sentinel, syns jeg faktisk designet er rigtigt flot, de stor topmodeller er lige en smule for speacy, men nu er det jo også lyden der tæller 
Når nu ISIS koster vandvittige 660.000,- hvad må man så bøde for et sæt Sentinel?

|
Til top |
|
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Jeg synes sq de er flotte! Enkle og stilrene. Gad virkelig godt at lytte til dem!
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
mathias 2 skrev:
Sveske skrev:
|
|
mht. de der Avalon ht'er må jeg sige at de enten har gået MEGET på kompromis med designet eller også må de få udskiftet deres designere 
|
|
|
Så længe vi ikke går op i ISIS og Sentinel, syns jeg faktisk designet er rigtigt flot, de stor topmodeller er lige en smule for speacy, men nu er det jo også lyden der tæller 
Når nu ISIS koster vandvittige 660.000,- hvad må man så bøde for et sæt Sentinel?

|
|
|
Gryphon - Poseidon koster 800.000 for to tårne (1xdiskanttårn og 1xbas-mellemtonetårn) __________________
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
"Avalons målsætning er simpel - de vil konstruere de bedste højttalere overhovedet, uden at gå på kompromis nogle steder"
Hrm - man har ligesom hørt det postulat før? Jeg er ikke i tvivl om at de spiller fremragende, men der må godt nok være en del verdens bedste højttalere derude efterhånden. |
|
|
"Verdens bedste højttaler!"....et smukt ideal bestemt....men ligeså efterhånden en floskel __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|
jørstad Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 240
|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
jamen jensen stopper du aldrig.. kanon at du endelig får noget der sparer røv.
|
Til top |
|
|
Andreas KBH Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 469
|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må gi jer ret, "Design" har ikke været det vigtigste for dem, men de ser da lækre ud, nu tænker jeg på kvaliteten af enherder og træfinish....
__________________ Venligst Andreas
Back home in a cold country...
|
Til top |
|
|
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Ja mange snakker andre lytter.
Lige ders model Ascendant er nok en af de bedste højttaler jeg hørt lige meget hvad pris vi snakker om.
Kom gerne med andre og samlin.
De er ikke lavet udfra Design men udfra lyden. __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
Til top |
|
|
Hejsa Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 142
|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
Sveske skrev:
|
|
"Verdens bedste højttaler!"....et smukt ideal bestemt....men ligeså efterhånden en floskel  |
|
|
Det bevidner jo bare at udviklen blomstre
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med dem!
Damd, det bliver spændende, glæder mig specielt til Conrad-Johnson, har altid savlet over dem.
Mvh.
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja oh my god ... Conrad-Johnson, fedt! ACT2! nu er det bare at spare op *host*
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC955 skrev:
Hej
Lige ders model Ascendant er nok en af de bedste højttaler jeg hørt lige meget hvad pris vi snakker om.
De er ikke lavet udfra Design men udfra lyden. |
|
|
Har du en liste over det udstyr du får hjem til demo? tænker ikke kun på Avalon....
|
Til top |
|
|
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
MC955 skrev:
Hej
De er ikke lavet udfra Design men udfra lyden.
|
|
|
Har du en liste over det udstyr du får hjem til demo? tænker ikke kun på Avalon....
|
|
|
ja men laver ikke en liste på nettet
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC955 skrev:
Zorglub skrev:
MC955 skrev:
Hej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ok! vi holder øje med tilbudsavisen
|
Til top |
|
|
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
MC955 skrev:
Zorglub skrev:
MC955 skrev:
Hej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ellers holder du bare øje med min tråd Zorg. Jeg skal nok skrive om de forskellige Avalon modeller i takt med at jeg får dem til afprøvning  
Haugaard
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haugaard skrev:
Zorglub skrev:
MC955 skrev:
Zorglub skrev:
MC955 skrev:
Hej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ellers holder du bare øje med min tråd Zorg. Jeg skal nok skrive om de forskellige Avalon modeller i takt med at jeg får dem til afprøvning  
Haugaard |
|
|
Uha .... uhauhauhauha  - er du gift?
|
Til top |
|
|
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Haugaard skrev:
Zorglub skrev:
MC955 skrev:
Zorglub skrev:
MC955 skrev:
Hej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Haugaard
|
|
|
Uha .... uhauhauhauha - er du gift? 
|
|
|
Jo da, 14 år efterhånden Hvis bare Fru Haugaard overbevises om at "kasserne" ikke tager permanent ophold (ikke altid lige nemt ) kan hun overtales. Det bliver nok sværere med ham krejleren i kældershoppen 
Haugaard
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 07 Februar 2007 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
mathias 2 skrev:
Sveske skrev:
|
|
|
|
|

|
|
|
Sentinel koster knap 110.000 Euro, dvs. små 800.000 kr. Hvad Diamond-udgaven koster, er så et godt spørgsmål - den står til ca. 120.000 $, så vi skal nok over millionen med fragt, told osv. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|