| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa i forummet  Da mit gamle CRT fjernsyn fra Sony i dag har opgivet livet (ah den liflige duft af afbrændt elektronik) efter lang og tro tjeneste finder jeg mig selv tvunget til et hurtigt TV køb 6-9 måneder før jeg havde regnet med det. Jeg er derfor noget i tvivl om hvad der bedst kan betale sig. Jeg regner med at give omkring 10.000kr for det - om det så er 8.000 eller 12.000 skal ikke skille os, men der skal være tungtvejende grunde for at gå højere end de 10-11.000. Jeg betaler gerne for kvalitet, men så stort er mit behov heller ikke... Lad mig opridse mine behov omkring hvad jeg har tilsluttet mit TV: KabelTV PS2 En mediePC DVD Af hvilken det klart er DVD'en der ser mest brug. Det skal derfor overvejes. Derudover vil jeg da helst have fjernsynet er nogenlunde fremtidssikret omkring BluRay/HD-DVD/PS3 o.l. Af størrelse skal det være 32" eller opefter. Så vidt jeg lige selv kan se lader det til at det bedst kan betale sig at købe omkring 37-42" for tiden - eller er jeg helt galt afmarcheret? Men alt fra 32" og op er som sagt relevant  Jeg har haft kigget på Panasonic TH42PX60EN og Samsung LE37R72 som henholdsvis Plasma og LCD TV. Begge fås til omkring 11.000 i TC. Men da jeg som sagt er blevet jaget ind i denne jagt på et nyt TV er jeg langt fra sikker på jeg har fat i noget rigtigt... Er der noget I kan anbefale i den pris og størrelse og til mine behov?
|