Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 08:03 | IP-adresse registreret
rattanhuset skrev:
Stikflamme skrev:
Arj nu stopper de!!! hva blir det næste?!?!?! Et akvarie med iPod som tilbehør så fiskene kan høre musik?!?!?!
Haha
Mvh stikflamme
Tror jeg ik... fisk er nemlig døve
MUSIKKEN skal bare være høj nok, så kan fiskene vel mærke bassen i brystet Lidt som Lars Ulrich: han kan hellerikke høre musikken, men derimod mærke bassen/ rytmen i brystkassen. Eneste ulempe er så at akvariet skal laves i acryl for at holde til bastrykket
Hvem siger at døve ikke kan være musikalske, hehe
Jeg har engang spillet koncert på døveskolen (hvis det hedder sådan) i Aalborg - der blev danset igennem - i takt
Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 212
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
mn1974 skrev:
rattanhuset skrev:
Stikflamme skrev:
Arj nu stopper de!!! hva blir det næste?!?!?! Et akvarie med iPod som tilbehør så fiskene kan høre musik?!?!?!
Haha
Mvh stikflamme
MUSIKKEN skal bare være høj nok, så kan fiskene vel mærke bassen i brystet Lidt som Lars Ulrich: han kan hellerikke høre musikken, men derimod mærke bassen/ rytmen i brystkassen. Eneste ulempe er så at akvariet skal laves i acryl for at holde til bastrykket
Jeg har engang spillet koncert på døveskolen (hvis det hedder sådan) i Aalborg - der blev danset igennem - i takt
Venligst
Ja okay... Det må jeg sige... Men jeg ville godt nok blive rigtig ked af at blive døv.. Jeg ville ik kunne nøjes med følsen af bass som pumper... Jeg ville ik kunne leve med det... eftersom jeg høre musik næsten hele dagen...
Mvh stikflamme
__________________ Stereo ROCKS! Den der ler sidst, tænker langsomt?
Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
Stikflamme skrev:
mn1974 skrev:
rattanhuset skrev:
Stikflamme skrev:
Haha
Mvh stikflamme
ville ejheller ret gerne vøre døv, hehe - hører meget musik as well
venligst
Venligst
Ja okay... Det må jeg sige... Men jeg ville godt nok blive rigtig ked af at blive døv.. Jeg ville ik kunne nøjes med følsen af bass som pumper... Jeg ville ik kunne leve med det... eftersom jeg høre musik næsten hele dagen...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum