Bruger siden: 13 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 97
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
Går og kigger efter en receiver med/uden CD-afspiller i som kan Streame fra ens Netværk, musik og radio.
Faldt over denne her fra Yamaha; http://www.yamaha-hifi.com/index.php?lang=d&country=DK&a mp;idcat1=1&idcat2=2 som jo ser rigtig godt ud, men hvordan fungere det når der skal Streames/søges i "musik-biblioteket" på ens Netværk/PC, er det ligesom en iPod hvor man kan vælge forskellige måder at søge på - Genre, Titel og Kunstnere??
Det behøver heller ikk være Surround, bare en alm Receiver og MED netværkstilslutning.....andre mærker/modeller??
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
Johan N skrev:
Denon har tre st (tror jeg) eller rættare sagt 1 receiver of 2 forstærker, AVR-4306, AVC-A11XVA og AVC-A1XVA.
HAHA.....jo tak den er meget fin men det er prisen fandme også!!! den fra Yamaha koster kun ca 4500 kr, det er en pris som jeg som et alm menneske kan betale...
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
Hattori Hanzo skrev:
En model som fx TX-NR801E (med netværk) koster omkring 6000/6500kr
hmmm hvor......har kun set den til alt for meget, ca 8-9000kr .
Nå men så må jeg lige høre nogle forhandlere om der kommer noget nyt i løbet af året for det kan da kun være fremtiden og den Yamaha ser sgu okay ud, også på pengepungen.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum