|
Hej Bluesky!
Jeg har desværre ingen center , men AV3C skulle efter sigende være en lækker center og naturligvis den perfekte makker til M3.
AV3C er genial og matcher dem perfekt!
Der er vist ingen "gammel" M3. Den gamle udgave af M3 hed M2, så vidt jeg ved, så den skulle være god nok.
Jo, der er en gammel M3 - det er bare misvisende fordi de modeller der kører idag starter med M3 som svarer til M2 i de gamle modeller, dvs. de mindste uden frontbaffel osv.! Dengang var der M2, M3 og M3 signature. Idag er det M3, M3 Super, M3 Signature og M3 Avantgarde! 
Jeg ved ik helt præcist hvordan standen på deres demomodeller er, men en af mine kammerater har skrevet meget sammen med dem, da han var ved at hive et sæt C1'ere hjem, og det viste sig at de var så slidte, at de ville skifte frontstoffet på dem inden de sendte dem. Om det tyder på god service eller slidte højtalere, skal jeg ikke kunne sige, men personligt syntes jeg det virkede lidt lusket.
Hvordan defineres slidte højttalere? Hvis det bare er et spørgsmål om frontstoffet, er det da kun en bagatel! Noget andet er hvis de er ridsede over det hele!
Derudover skal du være klar over, at der er temmeligt meget porto for at sende fre England til Danmark. Det ved jeg ikke om du har regnet med. Men prøv at send dem en mail. De er meget flinke til at svare.
Jeps, det er en af grundene til at der ikke er mange der sender til DK - relativt høje omkostninger!
Jeg ved, at der er en bruger herinde der har købt et sæt M1 super fra Supradirect, og der var ingenting at komme efter. |