| Forfatter |
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 16 Februar 2007 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Findes der mon opfindere af hifi/hjemmebio m.m., som er lige så ubegavede som ham her ? Jeg tænker på, om nogen har opfundet et sikringskredsløb til en forstærker, der brænder forstærkeren af, en subwoofer der ikke kan spille bas, osv. Fjernbetjeningen der kun virker når man er 1m fra apparatet, er den naturlige vinder, men hvad er der ellers af kiksede opfindelser?  EDIT: Det jeg lidt søger, er en produktkategoris modsvar til Mercedes A modellen. Det bør være let at finde et sådant produkt f.eks. indenfor LCD-projektorer, hvor pæren springer indenfor 200 timer, på den model.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Februar 2007 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der var en DVD-afspiller, hvor det kun var muligt at skifte imellem progressive scan og interlace, inde i en menu, der lå dybt nede. Hvis man uforvarende havde sat afspilleren på progressiv scan, og ens TV-apparat ikke kunne vise det, havde man ingen mulighed for at skifte tilbage, med mindre man havde adgang til et TV der kunne vise progressivt signal. Husker desværre ikke mærket, men måske har flere producenter lavet den bommert.
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 16 Februar 2007 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 16 Februar 2007 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 16 Februar 2007 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andre skrev:
|
På mit arbejde, har vi en pumpe der nægter at starte, fordi automatiken først skal have besked på den kører . Så man bliver nød til at snyde automatiken, så den tror den kører. Og så kan den startes.Vi også en pumpe der som start betingelse skal give flow, før den kan startes. Det må være den samme idiot der har lavet programmerne.
MVH |
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Februar 2007 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
He  jeg har oplevet nogle RCA-stik, der var for stramme til at gå på RCA-bøsningen. Om det så er stikket eller bøsningen, der ikke overholder standarden, ved jeg ikke. Gætter dog på at det er stikket.
|
| Til top |
|
| |
David Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 968
|
| Sendt: 16 Februar 2007 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, basrefleks! Manden, der opfandt dette afstemningssystem skulle trækkes ud bagved og ........
Idioten er skyld i, at kvinder fandt ud af, at højttalere ikke behøves at være store, samt fandt producenterne en måde hvorpå man kan spare en masse penge og stadigvæk få en masse bas ud af en lille kasse...
Det var den dag kvantitet blev mere vigtigt end kvalitet...

|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Februar 2007 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
David skrev:
Ja, basrefleks! Manden, der opfandt dette afstemningssystem skulle trækkes ud bagved og ........
Idioten er skyld i, at kvinder fandt ud af, at højttalere ikke behøves at være store, samt fandt producenterne en måde hvorpå man kan spare en masse penge og stadigvæk få en masse bas ud af en lille kasse...
Det var den dag kvantitet blev mere vigtigt end kvalitet...

|
|
|
Basrefleks - uha ja  Nå... de brugte jo brint i luftskibe engang, så basrefleks er måske et stykke fra at vinde prisen.
|
| Til top |
|
| |
aurumcantus Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 16 Februar 2007 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Der var en DVD-afspiller, hvor det kun var muligt at skifte imellem progressive scan og interlace, inde i en menu, der lå dybt nede.
Hvis man uforvarende havde sat afspilleren på progressiv scan, og ens TV-apparat ikke kunne vise det, havde man ingen mulighed for at skifte tilbage, med mindre man havde adgang til et TV der kunne vise progressivt signal.
Husker desværre ikke mærket, men måske har flere producenter lavet den bommert. 
|
|
|
Sådan var det med min H/K DVD 25, og den eneste måde var at man kunne rette op på det, er at huske vejen gennem menuen, så det gjorde jeg kun een gang ...
|
| Til top |
|
| |