Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 22:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Loewe Induvidual 40 vs SONY KDL-40W2000 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Severin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 17:15 | IP-adresse registreret  

Jeg vil udskifte mit gamle Metz Artoz med et LCD TV, jeg har kigget på Loewe Induvidual 40 og
SONY KDL-40W2000 LCD TV. Jeg syntes at Sony har lidt bedre Sort niveau men Loewe har mere neutrale farver. Jeg er meget i tvivl hvilket jeg skal væge? Jeg har brug for lidt råd og vejledning.

Til top Vis Severin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Severin Besøg Severin's Websted

Gerdes
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 17:22 | IP-adresse registreret  

Severin skrev:

Jeg vil udskifte mit gamle Metz Artoz med et LCD TV, jeg har kigget på Loewe Induvidual 40 og
SONY KDL-40W2000 LCD TV. Jeg syntes at Sony har lidt bedre Sort niveau men Loewe har mere neutrale farver. Jeg er meget i tvivl hvilket jeg skal væge? Jeg har brug for lidt råd og vejledning.

Du skal vælge det tv, der bedst opfylder dit behov . Har du specielle ønsker til tv'et? features etc.

Severin
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2007 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

Billede kvalitet er det vigtigste, derefter design. På Loewe er DVB-C det er et plus.
Til top Vis Severin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Severin Besøg Severin's Websted

Rahbek78
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2005
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

Kan ikke helt forstå din opfattelse mht. kontrast niveauet på de 2 modeller.

Jeg har testet begge skærme. Og har selv Loewe skærmen. Og det er uden tvivl det LCD TV med markedets bedste kontrast niveau/sortniveu. UDEN TVIVL.

Sony´en er uden tvivl den skærm der imponerer mest mht. HD visning. Den har selvfølgelig også 1080 panel.

Men hvis du går efter et suverænt kontrast niveau og et TV billede der bare spiller max, så er det Loewe apparatet du skal vælge.

Ja, og så er der lige det med lyden, DVB-C, den nye ASSIST remote som bare er lækker, brugervenlighed. Du kan bruge højttaleren som center.

Til top Vis Rahbek78's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rahbek78

Rahbek78
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2005
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

Se eksempelvis filmen "Corpse Bride" på disse to TV. Så er du ikke i tvivl om det med sort-niveauet.

I øvrigt en rigtig go´film når man skal tjekke niveauet og dybden/3D effekten.

Til top Vis Rahbek78's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rahbek78

Severin
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2007 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

Rahbek78 skrev:

Kan ikke helt forstå din opfattelse mht. kontrast niveauet på de 2 modeller.

Jeg har testet begge skærme. Og har selv Loewe skærmen. Og det er uden tvivl det LCD TV med markedets bedste kontrast niveau/sortniveu. UDEN TVIVL.

Sony´en er uden tvivl den skærm der imponerer mest mht. HD visning. Den har selvfølgelig også 1080 panel.

Men hvis du går efter et suverænt kontrast niveau og et TV billede der bare spiller max, så er det Loewe apparatet du skal vælge.

Ja, og så er der lige det med lyden, DVB-C, den nye ASSIST remote som bare er lækker, brugervenlighed. Du kan bruge højttaleren som center.

Jeg må indrømme, at jeg desværre ikke har haft mulighed for at se de to side by side. Jeg er super glad for dit feedback, da jeg helst vil købe Loewe.

Severin
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2007 kl. 18:07 | IP-adresse registreret  

Er der virkelig ikke andre der vil kommentere på dette indlæg!!!!

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Sendt: 18 Februar 2007 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

Severin skrev:
Er der virkelig ikke andre der vil kommentere på dette indlæg!!!!

jeg kan godt forstå din forelskelse i loewe, jeg overvejede det selv, men endte med et pioneer. Jeg ville nok vente lidt, der kommer en ny serie her til foråret fra loewe, individual compose, der skulle være lavet en del forbedringer i forhold til de nuværende modeller og så har den også  1920x1080 opløsning. Personligt glæder jeg mig meget til at se den.

Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes