Bruger siden: 24 Oktober 2005
Status: Offline Indlæg: 47
Sendt: 19 Februar 2007 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
Hej til alle!
Jeg er stødt på omtale af en "dims", der skulle modvirke de "uheldige" følger af negativ modkobling i bl.a. forstærkere. Denne dims er f.eks. blevet anmeldt af en person på Audioasylum, der har brugt en Dakiom M203, som dimsen hedder, på højtalerudgangene på sin Rogue M150 (som jeg også selv ejer). Nu har jeg læst lidt om denne Dakiom, og er blevet nysgerrig på om denne vidunderdims nu også lever op til det den lover. Jeg er da fristet til at prøve den, meeeeen ville dog gerne høre om andre har hørt om dette tweak eller kender til Daikom'en i praksis.
Bruger siden: 24 Oktober 2005
Status: Offline Indlæg: 47
Sendt: 19 Februar 2007 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
brok skrev:
Hej Dave.
La' nu lige folk komme hjem fra arbejde og såd'n, så skal der nok komme noget respons
mvh
brok
Okay da!........men mon ikke de fleste omsider er kommet hjem fra arbejde nu, har fået spist og fået nok at de tibagevendende nyhedsudsendelser - så de endelig har lidt tid foran computeren! Jeg må jo så nok desværre konstatere at det omtalte produkt Dakiom ikke er kendt her til lands - fair nok!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum