Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1013
Sendt: 27 December 2003 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
Jeg kan desværre ikke lige huske hvem der plejer at importere CW's prof. højtalere, og den viste model kender jeg ikke lige umiddelbart. Tror måske det er en temmelig ny model.
Herhjemme bliver der ikke solgt ret man af CW's prof højtalere længere. Men for ca. 10 år siden og mere var det noget af det hotteste.
Hvis jeg skulle give et bud, ville jeg sige, at de MÅSKE koster ca. 10k/stk. Det er bare et skud i tågen. så tag det endelig ikke for mere end det er!
Bruger siden: 03 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 23
Sendt: 29 Februar 2004 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
Jeg har selv et par Cv prostax ps 152. Det er modellen lige under vision modellen, og ved at mine prostax kostede 27.000kr fra ny. Jeg bruger dem selv til hifi/musik og det er efter min opfattelse mere end rigeligt. Mit bud ville nok være noget i stil med en 35.000-40.000kr for sån et sæt.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum