Uha da da.
Faktisk burde jeg slet ikke kunne skrive dette, da jeg har svært ved at få armene ned
...
Har nemlig lige fået en pladespiller (project 6.1 med gardo pristige gold pickup) og Sugden Riaa og Sugden Headmaster (som virker som krotrolenhed) og nu går min CD (classic 01.b) gennem sugden og tilbage til min classic 6.8, og WOW hvad sådan et lille minni anlæg kan 

...

Før var det næsten nødvændigt at køre CD gennem min H/K 8500 (surrund) for at få bas på mine HT'er (Aurum cantus Lesuire 3se) men nu, holddaheltkæft, er det ikke nødvændig med en Sub, og det er rart at få snurrerundt og stereo adskildt
. så ikke nok med at jeg faktisk har fået en hel ny pladesamling (sådan lyder det sq) for det er utroligt hvor godt mine gamle punk LPer lydder, Så som SODS (nu Sort Sol) Phykedelic Furs, Crass, Flux of pink indians, under two flags, Clash, sex Pistols, siuxie, Sisters of mercy osv...
Og da jeg har sisters of mercy på cd, er det jo dejligt at høre forskelden, som nu slet ikke er så stor, når det kommer gennem det rigtige forløb...
Dentidligere pladespiller var en Goldring til 2k, med både arm og pickup og med en Goldring Riaa til 800, og det lød ikke så godt, så det er sku en dejlig fornemmelse at lige smide ca. 25k efter dette (+ kabler Audioquest og audio note, naturligvis;-)
Skal nok tage nogle ordenlige billeder af resten af herlighederne, snart, men har travlt med at lytte fortiden...
PS; Købte naturligvis osse et sæt Grado 225 hovedetelefoner...
Audio Note