| Forfatter |
|
Maximusoptimus Branchemedlem

AudioConcept
Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 630
|
| Sendt: 27 December 2003 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen
Jeg har 13.000 kr til en ny cd afspiller
jeg har kig på en rega, men har i nogle ider til en god cd afspiller så skriv
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 27 December 2003 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor en ny ?
Der findes mange gode brugte til den pris .
|
| Til top |
|
| |
Nevermore Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 105
|
| Sendt: 27 December 2003 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
SAT CDfix
|
| Til top |
|
| |
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
| Sendt: 27 December 2003 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Køb en Audio Note DAC 1 og få sat en AD N-K converter chip i. Kontakt Audio Consult. Det ville stå dig i 9500,- og så har du lidt penge til overs til et godt brugt cd-drev. Måske en lidt kringlet måde at gøre det på, men det lønner sig i længden. Så har du en rigtig god DAC, der senere - hvis det ønskes - kan opgraderes.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 27 December 2003 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. High Fy skrev:
| Køb en Audio Note DAC 1 og få sat en AD N-K converter chip i. Kontakt Audio Consult. Det ville stå dig i 9500,- og så har du lidt penge til overs til et godt brugt cd-drev. Måske en lidt kringlet måde at gøre det på, men det lønner sig i længden. Så har du en rigtig god DAC, der senere - hvis det ønskes - kan opgraderes. |
|
|
ja eller denne Audionote CD 3.1x
Sted: Haugesund Pris: kr. 13 000NKR Ny CD-spiller spilt noen timer, men må ha ca 100 timer for ferdig innspilling. Utrolig ren og dyp bass, delikat detaljert diskant og ekstremt naturtro mellomtone. Garanti fra norsk forhandler. Nypris kr. 24 900,-. Se test i forrige FIDELITY.
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 27 December 2003 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.lcaudio.dk/ Moske det her har intresse, så er der også råd til et godt kabel 
 Klik! |
Opgraderingssæt til Pioneer PDS-707Pioneer's PDS-707 indeholder det revolutionerende Stable Platter løbeværk, som er blandt verdens bedste, og set i CD afspillere op til kr. 40.000. Convertertekniken er 24bit 192 kHz, så denne maskine er med dens tunge og lækre kabinet den perfekte maskine at opgradere på. Og man kan komme virkeligt højt op i niveau med en opgraderet PDS-707'er. Vi introducerer et nyt opgraderingssæt med alt man skal bruge, selvfølgelig inklusiv en grundig vejledning med foto's. Indeholder bl.a. LClock XO3, AD8065, Black Gate, kabel strips m.m. Bundle tilbud: Køb opgraderingssættet, OG en splinter ny PDS-707, og spar ca. 25%..... |
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9423
|
| Sendt: 27 December 2003 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du bør absolut tage et lyt på Cyrus, de er helt fantastiske til prisen
og kan opgraderes efter behov. Kig efter CD7 eller CD8.
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 27 December 2003 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv rega'en den spiller bare musik 
men du er oppe i en prisklasse hvor der er mange om budet
mit råd... prøv flere derhjemme og vælg så...
god jagt
|
| Til top |
|
| |
bambadoo Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003
Status: Offline Indlæg: 269
|
| Sendt: 28 December 2003 kl. 01:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Mr. High Fy skrev:
| Køb en Audio Note DAC 1 og få sat en AD N-K converter chip i. Kontakt Audio Consult. Det ville stå dig i 9500,- og så har du lidt penge til overs til et godt brugt cd-drev. Måske en lidt kringlet måde at gøre det på, men det lønner sig i længden. Så har du en rigtig god DAC, der senere - hvis det ønskes - kan opgraderes. |
|
|
Sted: Haugesund Pris: kr. 13 000NKR Ny CD-spiller spilt noen timer, men må ha ca 100 timer for ferdig innspilling. Utrolig ren og dyp bass, delikat detaljert diskant og ekstremt naturtro mellomtone. Garanti fra norsk forhandler. Nypris kr. 24 900,-. Se test i forrige FIDELITY.
|
|
|
Om du vil så kan jeg kanskje teste denne for deg. Jeg bor i Haugesund og regner med at jeg kan kontakte selgeren over nyåret. Da kan jeg sammenligne denne med min Copland CDA288X med LClock XO2. Ikke noe er sikkert men kan kontakte han om en ukes tid.
Jeg er forøvrig ute etter en ny dac. ( Og ja jensen, vurderer stadig din Accuphase .. ))
regards
|
| Til top |
|
| |
Ørstrøm Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 394
|
| Sendt: 28 December 2003 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Audio Note ville nok umiddelbart være mit valg, men ellers kunne en Primare (har glemt modelnavnet), eller en Holfi Xaurus måske være noget?
Jeg er ikke så meget for Rega selv, ikke fordi jeg synes den er dårlig eller grim, men fordi jeg mener du kan gøre det bedre for pengene. __________________ My candle burns at both ends; It will not last the night; But ah, my foes, and oh, my friends - It gives a lovely light!
- Edna St. Vincent Millay
|
| Til top |
|
| |
Mikke Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 498
|
| Sendt: 28 December 2003 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Primare 30.2 er en glimrende maskine. Har haft en stående for nogle år siden.
Prøv imidlertid www.audio-markt.de og se om du kan finde en Parasound CD/P 2000 eller en kombination af Parasound C/BD 2000 og DAC 2000. Det er for mig den bedste kombination i det prisleje (ja du kan vel i virkeligheden få det et stykke unde 13 k). Jeg har haft sådan en Parasound kombination i nogle år. Den er virkelig god. Spillede eksempelvis Audio Research CD 2 ud på udskiftningsbænken..
Parasound går for meget små beløb på brugtmarkedet for tiden. Men de har også det lidt anonyme industrielle design.
MVH Mikke
|
| Til top |
|
| |
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
| Sendt: 28 December 2003 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
|
[QUOTE=Mr. High Fy]Køb en Audio Note DAC 1 og få sat en AD N-K converter chip i. Kontakt Audio Consult. Det ville stå dig i 9500,- og så har du lidt penge til overs til et godt brugt cd-drev. Måske en lidt kringlet måde at gøre det på, men det lønner sig i længden. Så har du en rigtig god DAC, der senere - hvis det ønskes - kan opgraderes. |
|
|
Du får mere ud af at købe en seperat DAC. Den eksterne DAC, har også en bedre netdel og er meget nemmere at opgradere.
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 28 December 2003 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft AN 3.1x i en fire måneders tid, den var desværre ikke pengene værd, til gengæld gør røret og skuffemekanikken opmærksom på sig selv hele tiden..
Schnumpfell havde en 2,1x i ca.samme periode, men dens værk gik i stykker.
3.1x blev kørt aldeles i grøften af en Duelund-modificeret Cambridge DVD 300, Cambridge'n spillede dog også en umodificeret Wadia 830 direkte op på salgshylden..
Mvh. Jens/Modifix,-der nu spiller på en temmelig modificeret Pioneer DV-656A med fint resultat. __________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
| Til top |
|
| |
Dr. Watson Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2003
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 28 December 2003 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan også anbefale Audio Analogue, som har en spille i netop denne prisklasse - tror nok den hedder Paganinni. Den har rigitg god lyd og suverænt lækker design.
|
| Til top |
|
| |