Bruger siden: 17 Februar 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 281
Sendt: 28 Februar 2007 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
Det ser ud som om der sidder noget ir / korrosion (er der forskel?) inde i den ene af banankontakterne på min forstærker. Bananstikket kan ikke skubbes helt ind.
Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 104
Sendt: 01 Marts 2007 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
Jeg ville bruge en glasfiber børste( man kan få sådan nogle sæt til elektronik ) og med lidt kontakt-60 ville jeg skrubbe det af, husk at efterbehandle med kontak-wl ( de neutralisere kontakt-60).
Bruger siden: 17 Februar 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 281
Sendt: 01 Marts 2007 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
Tak for rådene, jeg prøver dette, men kan en sådan glasfiberbårste komme ind i et 4mm banan-hul? Jeg har svært ved at bedømme størrelsen af sådan en svend ud fra de billeder jeg har kunnet finde på nettet...
Jeg antager at alle stik og kontaktflader generelt vil have godt af en omgang Kontakt-61 (jeg faldt over dette i søgningen efter Kontakt-60) men skal de også have Kontakt-WL først eller er det kun når man har brugt Kontakt-60?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum