| Forfatter |
|
p.las Forum Bruger


Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
| Sendt: 28 Februar 2007 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
i følge deres hjemmeside og div søgen på nettet skulle M&K den 22/2 havde drejet nøglen.
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum


Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 00:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Damn 
Nogle der kender grunden?
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 00:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
|
Damn 
Nogle der kender grunden?
|
|
|
vel for lidt salg.
Men det er altid kedeligt sådan noget. __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger


Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 01:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fandens også, var på jagt efter deres subwoofere  __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 07:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lukket  Jamen de var jo så "gode", ifølge THX  .
|
| Til top |
|
| |
CPH-R Lukket konto


Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 08:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
|
Damn 
Nogle der kender grunden?
|
|
|
Øhh...! ikke nok der købte.... deres ting

__________________ INNOVATING not IMITATING
|
| Til top |
|
| |
sd2100 Forum Bruger


Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 363
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 08:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er vel først og fremmest produkternes kedelige (grimme) design, der er årsagen til at de ikke kunne få solgt produkterne. Konkurrencen er nu så hård og konkurrenterne så mange, at de ikke nytter noget kun at sælge til entusiaster, for hvem design er ligegyldigt!
Bose lever videre 
|
| Til top |
|
| |
lunddal Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og de sælger så til dem hvor lyd er ligegyldigt
|
| Til top |
|
| |
sd2100 Forum Bruger


Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 363
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis man har en mørkelagt hjemmebio, er udseendet naturligvis ligegyldigt. Men, hvis ht'erne skal indgå i et stuemiljø betyder design selvfølgelig mindst lige så meget som den lydmæssige performance. Øjet lytter med!!!!!! De intelligente virks. som B&O og Bose fundet ud af det for længst, mens andre må lære det på den hårde måde eller forsvinde. Ingen kan i længden overleve udelukkende ved at sælge til enlige nørder for hvem design er en by i Rusland .
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uden at have hørt et eneste M&K produkt....ja så har de vel drejet nøglen om fordi at indtægterne ikke har stået mål med udgifterne...dvs. fejlslagen målstrategi __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger


Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
sd2100 skrev:
|
Hvis man har en mørkelagt hjemmebio, er udseendet naturligvis ligegyldigt. Men, hvis ht'erne skal indgå i et stuemiljø betyder design selvfølgelig mindst lige så meget som den lydmæssige performance. Øjet lytter med!!!!!! De intelligente virks. som B&O og Bose fundet ud af det for længst, mens andre må lære det på den hårde måde eller forsvinde. Ingen kan i længden overleve udelukkende ved at sælge til enlige nørder for hvem design er en by i Rusland .
|
|
|
det er da hvis en prioteringsag.Bruger selv M&K 750 til mit ss opsæt i stuen.Da ht ikke er særlig store er de rimelig anonyme.Min kone kan i hvert tilfælde bedre lige dem end mine aurum cantus L3.Jeg vil slet ikke sammenligne Bose med M&K da lyden har førstepriotet ved M&K.hvilket efter min opfatelse ikke gælder Bose.Men det er selfølgelig en smagsag.Til dem som ikke har hørt M&K ss lyd,kan jeg beskrive lyden som neutral,detaljeret og meget dynamisk.Til musik er de ikke fantastiske,hvilket de heller ikke er designet til.Om de har drejet nøglen på grund af økonomi ved jeg ikke.Men hvis det er lig med l**teprodukt,så må tag mclaren komme i samme skuffe
|
| Til top |
|
| |
sd2100 Forum Bruger


Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 363
|
| Sendt: 02 Marts 2007 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da fint, at du er tilfreds med dine højttaler. Jeg er heller ikke ude i at kritisere (for alvor ) dem, der vælger deres højttaler (og andet grej) udelukkende ud fra lyden - det er helt OK. Men, hvis man vil have fat i flere forbrugere så må man tilbyde noget, der "ser godt ud".
Nu nævnte jeg B&O og Bose, for provokationens skyld, da en del herinde har et nærmest barnligt eller religiøst had til disse produkter! Jeg kunne også have nævn B&W med deres LM, VM eller XT serier, KEF med deres KHT-serie eller Canton med CD-serie (som jeg selv har). Selv de højt roste Vienna højttaler har en Schoenberg (tror jeg den hedder) alu-serie. Selv med "rigtige højttaler" af træ, elsker folk at rose fineren eller high gloss lakeringen (der findes ret mange tråde, hvor ejerne til Vienna Haydn med rette glæder sig over udseendet), uden at det på nogen måde kan bidrage til lyden på en direkte positiv måde.
På http://www.mksound.com/ kan man læse, at der har været en del uægte high-gloss udgaver af MP-150 i omløb! Miller og Kreisel har ikke villet tilpasse sig kundernes ønske om lidt mere design, så kunderne gik derhen, hvor de troede, at de fik det.
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger


Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
| Sendt: 02 Marts 2007 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
faktisk laver M&K ht i forskellig finish bla pianolak.Efter at have surfet en del på nettet har en af kritikpunkterne været alt for lang lev tid,da de har en nærmest hysterisk udgangskontrol.
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
p.las skrev:
| i følge deres hjemmeside og div søgen på nettet skulle M&K den 22/2 havde drejet nøglen. |
|
|
Prøv lige at læse det en gang til! Der står intet om at de har drejet nøglen om. Der står de lukker deres fabrik, hvilket sikkert bare betyder at de flytter produktionen til Kina lige som alle andre. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
p.las skrev:
| i følge deres hjemmeside og div søgen på nettet skulle M&K den 22/2 havde drejet nøglen. |
|
|
Prøv lige at læse det en gang til! Der står intet om at de har drejet nøglen om. Der står de lukker deres fabrik, hvilket sikkert bare betyder at de flytter produktionen til Kina lige som alle andre.
|
|
|
Det ville jo ikke være så tosset, så har alm kødelige mennesker også mulighed for at købe deres grej 
|
| Til top |
|
| |
NriK Forum Bruger


Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 11:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
(phew) Det var rart at høre.
...har helt klart M&K 150 på ønskelisten hvis jeg nogensinde skulle vinde i lotto. De lyder helt urimeligt godt.
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger


Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
MichaelWB skrev:
p.las skrev:
| i følge deres hjemmeside og div søgen på nettet skulle M&K den 22/2 havde drejet nøglen. |
|
|
Prøv lige at læse det en gang til! Der står intet om at de har drejet nøglen om. Der står de lukker deres fabrik, hvilket sikkert bare betyder at de flytter produktionen til Kina lige som alle andre.
|
|
|
Det ville jo ikke være så tosset, så har alm kødelige mennesker også mulighed for at købe deres grej 
|
|
|
ifølge importøren er nøglen p.t drejet.Har også checket på nettet hvor dette også bliver bekræftet.
Om det starter igen skal jeg ikke kunne sige
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
p.las skrev:
rattanhuset skrev:
MichaelWB skrev:
p.las skrev:
| i følge deres hjemmeside og div søgen på nettet skulle M&K den 22/2 havde drejet nøglen. |
|
|
Prøv lige at læse det en gang til! Der står intet om at de har drejet nøglen om. Der står de lukker deres fabrik, hvilket sikkert bare betyder at de flytter produktionen til Kina lige som alle andre.
|
|
|
Det ville jo ikke være så tosset, så har alm kødelige mennesker også mulighed for at købe deres grej 
|
|
|
ifølge importøren er nøglen p.t drejet.Har også checket på nettet hvor dette også bliver bekræftet.
Om det starter igen skal jeg ikke kunne sige
|
|
|
Surt !
Kom til at tænke på, hvordan er man stillet i sådan en situasion, hvis man nu får fat i et "brugt" sæt et eller andet hvor der stadig er garanti på, når fabrikken drejer nøglen om?
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så mister du din garanti
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det tænkte jeg nok, men viste ikke om det var den handlende forretning som så stod for den i stedet for. men okey... det vil jo så sige, at det er farligt at handle med produkter der ikke er enorm store, pga faren for at de går ned med flaget. 
|
| Til top |
|
| |