| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har idag et Microsoft Media Center, med Haupauge MCE500 TV-tuner(2 tunere), DVI ud på grafik kort og mini jack plus Phono ud på lyd.
Det vi vil er at få lyden fra MS Media center ud til højtalere, som skal bygges ind i det nedsænket loft, samt højtalere bygget ind i det nedsænket loft i køkkenet. Samt skal der høres samme lyd i højtalere i stuen. I stuen er der ikke krav til at bygge højtalere ind.
Jeg har brug for hjælp til at finde en løsning evt. med en forstærker eller andet udstyr, som kan sende lyden ud til disse rum, mener det hedder "multi room". Samt hvis det er muligt at kunne styre den lyd som der kommer i hvert rum, altså hvis man vil høre CD i køkkenet, så skal man helst kunne høre Radio i stuen o.s.v. Samt skal man kunne styre det hele fra en fjernbetjening.
Samt hvad foreslå i til at kunne sende TV fra MS Media center ud til Soveværelse + Stuen + gæsteværelse. Je ghavde slev kigget på Dlink media extenders, men hvad foreslår i til en løsning.
Det skal helst være billigst muligt, men det skal ikke være sådan at jeg går på kompromi med ovenstående.
MVH Petter
|