| Forfatter |
|
Jens Jørgen Otk Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 03 Marts 2007 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg ved ikke om det er det rigtige sted jeg skriver dettte, men prøver her.
Jeg har købt en samsung LE40M51B lcd tv den 11-11-2005, den har været inde og blive repereret 2 gange for samme fejl, men har stadigvæk sammme fejl. hvordan er reglerne efter det.
Jeg mener at jeg har ret til at få alle mine penge tilbage, altså lade handlen gå tilbage, ved i hvordan reglerne er. Nu har jeg ventet 1 måned uden at de har fåndet ud af noget.
Håber i kan hjælpe.
|
| Til top |
|
| |
indomitus Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 324
|
| Sendt: 03 Marts 2007 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mener du har fat i noget rigtigt der, men for at være sikker i sin sag skal man altid få en kvittering med dato så du kan bevise hvor lang tid de har haft den til rep.
Men ring til forbrugerstyrelsen, de er altid flinke til og hjælpe.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Marts 2007 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men har de ikke kun 2 forsøg til at rep den, det skal lige siges at den ikke er til rep, men butikken vil prøve at få refunderet beløbet, men samsung siger at jeg kun kan få de penge den kostede da den var billigst, jeg gav 22500 kr for den, og jeg mener at jeg har ret til at få alle pengene tilbage da de har prøvet at lave den 2 gange, men den har stadigvæk den samme fejl, billedet forsvinder, men der er stadigvæk lyd på, hvis man så slukker og tænder er den normal igen.
Er der en-nogen der ved hvordan reglerne er.
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 03 Marts 2007 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener du har krav på ALLE pengene.
Held og lykke med sagen.
|
| Til top |
|
| |
zuluDK Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1490
|
| Sendt: 03 Marts 2007 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke dit problem om butikken kan få refunderet pengene hos producenten (det er butikkens problem), du skal bare have dine penge tilbage, hvis butikken, efter et rimeligt antal forsøg, ikke kan udbedre fejlen.
|
| Til top |
|
| |
aurumcantus Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ifølge den danske købelov skal de give en ny vare eller pengende tilbage, HVIS det er den samme fejl 2 gange, fordi det er meget sansynligt at fejlen sker igen hvis den er sket 2 gange før...
Har nemlig selv været ude for det, dog ikke med Samsung, men reglerne er de samme, chek forbrugerråds hjemmeside, det står der, sort på hvidt ... __________________ Mvh
Aurumcantus
|
| |
LaMancha Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 159
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
De fleste butikker forlanger bare en 3. fejlsøgning, men uanset så holder reglen. Handlen kan gå tilbage, til KØBS beløbet. Arbejder med det til daglig, så ser det næsten dagligt  Men om det er 2 eller tre gange de sender den ind er ligemeget. De skal bare lade handlen gå tilbage.
QED Qunex 3
QED Silver Bi-Wire
TaraLabs Missing Link
32 PF 9731D
[URL=http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28514&PN=1]Se mit anlæg her
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 Marts 2007 kl. 10:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg siger mange tak for hjælpen, jeg har lige snakket med forbrugerstyrelsen og de siger at jeg har ret til at få alle mine penge tilbage, det er butikkens problem, så må vi jo se hvad de siger til det.
|
| Til top |
|
| |