| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa alle i hifi-nørder, jeg er førstegangs bruger af dette forum, og jeg håber i kan hjælpe mig i min søgen.Jeg har altid gået meget op i musik og film, og gennem årene samlet en astronomisk stak skiver sammen.Jeg har dog altid kun haft et middelmådigt anlæg.Jeg har lige fået eget hus og synes nu at jeg har pladsen til min egen lille biograf.Jeg har besøgt Audiovision i Skive for at samle inspiration.Jeg havde tænkt på og købe Infinity højtalere og Harman Kardon forstærker, desuden Infocus IN74..... som dog kan fåes til 1100 euro på nettet.Desuden kender jeg en der har H/K avr 8500, som jeg synes er god og havde overvejet at købe en avr 7000 eller 8500 brugt.Men kan det betale sig?Som højtaler har jeg kigget noget på Infinitys Kappa og Beta serie, der er på tilbud i øjeblikket.Men jeg ville meget gerne have nogle råd af jer her på forummet vedr. den sammensætning jeg har tænkt på.Desuden, kan det betale sig at købe en brugt H/K 7000-8500.Mit budget er vel en 35-40.000 til forstærker, højtalere/sub og projektor.
__________________ Lottiman
|