| Sendt: 05 Marts 2007 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu ved jeg ikke om du har handlet på Ebay, men jeg mener de går helt amok når de ser denne model, lad være med at sælge den sådan lige for en 500 eller en 1000 lap, den er fra ca. 1978 men jeg mener bestemt den er penge værd.
Jeg kan se på ebay fra igår, der er lige solgt en til 665$ og det bliver vel ca. 665 * 6 = 3990,- og det er da en slat penge.
Det er lidt af en legende du har fået der.
Men kan du ikke komme af med den køber jeg den gerne for 500,- 
__________________ NAD 7600 2*150 watt, + Højtaler Cerwin Vega AL-1000.
|