Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 21:53   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Pioneer SX-1280 reciever og højtalere? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
klaus k
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7
Sendt: 04 Marts 2007 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

Pioneer SX-1280 (den på det nederste billede) reciever og Pioneer CS-99A højtalere, og Pioneer Monitor 10 høretelefoner

Er der nogen som kan give et bud på hvad det ca. er værd? Har fået det foræret af en onkel, men har ikke meget forstand på "gammelt" Hi-Fi udstyr 

Både reciever og højtalere er pænt og velholdt når man tænker på alderen. Eneste ting er at et par hjørner af køleribbene bagpå recieveren er limet på (det var vist et uheld under flytning med en dørkarm) men det er limet pænt på så det er ikke noget man lægger mærke til

Til top Vis klaus k's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af klaus k
 
Poul-erik
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 903
Sendt: 05 Marts 2007 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

Nu ved jeg ikke om du har handlet på Ebay,  men jeg mener de går helt amok når de ser denne model,  lad være med at sælge den sådan lige for en 500  eller en 1000 lap, den er fra ca. 1978  men jeg mener bestemt den er penge værd.

Jeg kan se på ebay fra igår,  der er lige solgt en til 665$ og det bliver vel ca. 665 * 6 = 3990,- og det er da en slat penge.

Det er lidt af en legende du har fået der.

Men kan du ikke komme af med den køber jeg den gerne for 500,-

 

 

 



__________________
NAD 7600 2*150 watt, + Højtaler Cerwin Vega AL-1000.
Til top Vis Poul-erik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Poul-erik
 
klaus k
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7
Sendt: 05 Marts 2007 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

Tak for svaret Poul Erik. Ja min onkel sagde at han købte den og højtalerne i 1978 da han arbejdede på Thulebasen i Grønland. Det var vist noget af det vildeste man kunne få dengang. Har heller ikke tænkt mig lige sådan at sælge den for en slik. Fandt en til salg på ebay idag til $800 men det er jo lidt bøvlet at skulle sende sådan en til udlandet og priserne plejer jo også for det meste at være lidt højere her i DK hehe
Er i hvert fald glad for det ikke røg til genbrug, det ville have været synd 

Til top Vis klaus k's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af klaus k
 
Poul-erik
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 903
Sendt: 05 Marts 2007 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

klaus k skrev:

Tak for svaret Poul Erik. Ja min onkel sagde at han købte den og højtalerne i 1978 da han arbejdede på Thulebasen i Grønland. Det var vist noget af det vildeste man kunne få dengang. Har heller ikke tænkt mig lige sådan at sælge den for en slik. Fandt en til salg på ebay idag til $800 men det er jo lidt bøvlet at skulle sende sådan en til udlandet og priserne plejer jo også for det meste at være lidt højere her i DK hehe
Er i hvert fald glad for det ikke røg til genbrug, det ville have været synd 

Hej igen,

 

Du kunne jo prøve at sælge den her i  køb/salg, ellers er der jo QXL og andre,  der findes faktisk også en der hedder SX-1980,  den er på vilde  2 * 270watt,  og vejer tæt på 40kg.

Det med priserne er højere her i Danmark mener jeg ikke,  jeg ser af og til en NAD 2100  og noget andet NAD fra sidst i 80érne og først i 90erne blive solgt på ebay til meget mere end her hjemme.

Men giv dig lidt tid så skal du nok finde den rigtige køber der vil betale noget for den.



__________________
NAD 7600 2*150 watt, + Højtaler Cerwin Vega AL-1000.
Til top Vis Poul-erik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Poul-erik
 
Poul-erik
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 903
Sendt: 05 Marts 2007 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

Der er lige nu en Pioneer SX-1980 på ebay der er oppe på 1026$ så de er penge værd de gamle.

 



__________________
NAD 7600 2*150 watt, + Højtaler Cerwin Vega AL-1000.
Til top Vis Poul-erik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Poul-erik
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 05 Marts 2007 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

Det er da et par skønne højttaler




Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes