Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 19:02   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Denon eller en digi H/K (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
aceh
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 463
Sendt: 05 Marts 2007 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Hej !

Hvilken ville I foretrække:

Denon 3806 eller 3805 brugt

eller HK DRP2005.

Forhold musik/film er 80/20. dvs primært vægtes stereo.

Det skal spille med Dali blue.

Aceh

Til top Vis aceh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aceh
 
aceh
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 463
Sendt: 05 Marts 2007 kl. 14:19 | IP-adresse registreret  

Jeg kan lige tilføje at jeg max vil køre 5.1.

Og så spiller jeg mest Rock musik i den lettere genre ...altså ingen heavy her

Til top Vis aceh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aceh
 
HAK!
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 209
Sendt: 05 Marts 2007 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

H/K!!

Det er klart det bedste til stereo!

Til top Vis HAK!'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HAK!
 
greve
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Februar 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 281
Sendt: 05 Marts 2007 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

HAK! skrev:

H/K!!

Det er klart det bedste til stereo!



Jeg ville måske have tendens til at give HAK! ret, men jeg fornemmer at han/hun overså at du spurgte om en af H/K's digitale forstærkere - de har vist endnu ikke samme (gode) omdømme som deres mere traditionelle brødre (jeg har selv haft en "traditionel" H/K AVR 4500 som jeg var meget glad for, men kører nu med en Denon AVC-A11SR).

Jeg ville bare lige pointere dette aspekt i det oprindelige spørgsmål, uden at jeg selv kan bidrage med erfaringer om H/K's digitale forstærkere.



__________________
greve's bio-i-stuen
Til top Vis greve's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af greve Besøg greve's Websted
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 06 Marts 2007 kl. 02:46 | IP-adresse registreret  

jeg kan heller ikke udtale mig om h/k, men hvis de koster det samme så ville jeg nok gå efter 3806 af de to denon modeller
Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes