| Sendt: 06 Marts 2007 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, i har ret - det er faktisk ret let, kan jeg se! Grunden til, at jeg hellere ville have brugt en kode var, at da jeg gjorde det her 'learning trick' med mit gamle fjernsyn, var der nogle af knapperne, der kun duede hver anden/tredje gang, men det har nok været mig, der har været en klovn til at holde fjernbetjeningerne ordentligt, da jeg skulle overføre kommandoerne.
Takker for responsen!
|