Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 16:36   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Bruge NAD HTR-2 til et Sony TV (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ML_DK
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 05 Marts 2007 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

Hejsa!

Jeg har dags dato været ude at investrere i et Sony KDE-32U2000 LCD tv, og jeg vil gerne benytte min NAD HTR-2 fjernbetjening til at styre det.

Jeg vil hellere nøjes med at indtaste en 3-cifret kode i stedet for at skulle lære remoten alle sony-kommandoerne en efter en, men jeg kan ikke få det til at fungere :-(

Er der nogen, der har gjort sig nogen erfaringer på dette område?
Til top Vis ML_DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ML_DK
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 06 Marts 2007 kl. 02:09 | IP-adresse registreret  

jeg mener NAD's fjernbetjeninger kun har kodet NAD produkter ind
Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
ML_DK
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 06 Marts 2007 kl. 04:28 | IP-adresse registreret  

Hm!

Ja det kunne jo så forklare hvorfor det var været umuligt for mig at finde nogle koder på Google :)
Til top Vis ML_DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ML_DK
 
LasseHoej
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 September 2006
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 117
Sendt: 06 Marts 2007 kl. 07:57 | IP-adresse registreret  

brasch skrev:
jeg mener NAD's fjernbetjeninger kun har kodet NAD produkter ind


brasch har ret, HTR2 har kun koderne til NAD's produkter kodet ind fra fabrikken. Skal den styre andre ting, skal de kodes ind. Men det tager ikke vildt lang tid når du først har lært proceduren.


__________________
www.FotoHoej.dk
Til top Vis LasseHoej's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LasseHoej Besøg LasseHoej's Websted
 
Red King
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 552
Sendt: 06 Marts 2007 kl. 08:34 | IP-adresse registreret  

Jeg brugte Måske 10 minutter på at gøre det, så det tager ikke lang tid!

Til top Vis Red King's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Red King
 
ML_DK
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 06 Marts 2007 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

Nej, i har ret - det er faktisk ret let, kan jeg se!
Grunden til, at jeg hellere ville have brugt en kode var, at da jeg gjorde det her 'learning trick' med mit gamle fjernsyn, var der nogle af knapperne, der kun duede hver anden/tredje gang, men det har nok været mig, der har været en klovn til at holde fjernbetjeningerne ordentligt, da jeg skulle overføre kommandoerne.

Takker for responsen!
Til top Vis ML_DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ML_DK
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes