| Sendt: 07 Marts 2007 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja nu er mit gamle TV måske færdigt, ihvertfald har det ikke virket i år.
Så for at gøre en lang historie kort, kikker jeg efter et nyt TV(fladskærm).
Da jeg ikke orker at læse alle sider her i forummet, (som jeg gjorde da jeg købte SUB, højtaler og projektor) springer jeg lige ud i det.
Hvad kan anbefales, mindst 37 tommer om det er LCD eller Plasma er ligegyldigt, skal bruges som kone tv til nyheder og andre småting, da jeg har min projektor til det seriøse. Må også godt være forholdsvis god lyd i.
Håber i kan hjælpe mig, med nogle input. __________________ APB1
Min hjemmebio
|