| Sendt: 07 Marts 2007 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo der er forskel, det er jo digitalt kontra analogt. Men der er dog kun få der sender Dolby Digital, så forskellen er vel begrænset. Altså rent bortset fra forskellen mellem at høre lyden over dit fjernsyn kontra dit anlæg, men det må du jo selv vurdere hvad du helst vil (jeg ville også vælge at have DVD afspilleren tilsluttet digitalt hvis jeg kun havde en indgang). Alternativt kan du jo tage lyden ud analogt fra selectoren og så over til din receiver.
|