| Sendt: 08 Marts 2007 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa..
Hvis i har fulgt med på boardet de sidste dage vil i nok have lagt mærke til mit indlæg om Fujitsu Siemens VQ32-1.. Fortsættelsen til den historie er, at jeg i dag har været på kiggetur, og set på lidt forskellige fjernsyn, fået lidt forskellige indtryk.
Derfor er jeg nu - selvfølgelig - kommet på andre tanker. Det skal jo være større end 32" hvis man selv har valgmuligheden - Og det har man heldigvis. I den forbindelse er jeg faldet over Panasonic TH-42PV45EH i Elgiganten til kun 8999,-. Eftersom jeg har lusket en lille aftale på plads med damen om, at hun køber Xbox'en hvis jeg køber fjernsynet, står jeg nu kun tilbage med følgende tvivl. DVD og TV viser fjernsynet ganske glimrende, men jeg har mine tvivl om hvorvidt det formår at vise signalet fra en Xbox360 ordentligt med sit lidt skæve antal pixels. Hvad siger jeres erfaringer på det område??
På forhånd tak.. DN
|