| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Torben.
Generelt hold dig fra : Dantax, Eltax, Radionette og hvad de ellers hedder.. De spiller meget ukontrolleret og de fleste lyder som om man endnu ikke har taget dem ud af papkassen. Mange herinde er startet med eltax og de slags mærker (inklusiv mig selv) , for hvis alternativet er et lille l**te minianlæg fra funai eller noget i den stil, er det da udemærket.
Eltax har dog, som det før er blevet nævnt i forumer, et par gode serie i "High end" klasssen, men min vurdering er at du vil få meget bedre højttalere fra andre mærker, selvom det nok ikke er highend klassen du søger højttalere i.
Høttalere hos gode kvalitetsmærker behøver nemlig ikke koste en bondegård. Kig eventuelt efter brugte på den blå avis, til det prisniveau kan jeg ambefales at du søger lidt på følgende:
Dali 5005
Dali 808
Generelt vil jeg sige at du kan få massere af ældrere Dali'er til e fornuftig pris og disse har som regelt ryg fr at være yderst velspillende højttalere, især 808'eren er der god bund i.
Vil du lidt højere op i prisklassen kan du søge på
Dali 8008
Håber du finder noget du kan lide, og at vi eventuelt ser et par billeder af det herinde.
|