| Sendt: 14 Marts 2007 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har Canal Digtal 'Family' via mit FireDTV-S - og det virker på Vistas MCE!
Det er for så vidt ikke nødventigt at lave nogle 'krumspring' for at få det til at virke i Vista's MCE - man skal bare genstarte når man har tunet! (Det er jo Conax 'kodning' imodsætning til det PHN2 skriver om med Viasat!)
Der er dog det problem at jeg ihvertfald ikke har kunne få mit DVB-T til at virke SAMTIDIGT med at mit DVB-S kort også skal tunes!!! - jeg ved ikke om det er et unikt problem jeg står med, eller om jeg bare ikke har forsøgt mig nok (gik hurtigt tilbage til Media Portal!)
Problemet er det at MCE ikke helt 'forstår' DVB-S og derfor bliver kortet 'tolket' som DVB-T, det medføre så at når jeg prøver at tune begge kort (som i Vistas øjne er af 'samme type') så får jeg ikke noget ud af mit DVB-T kort!
I sidste ende betyder det at jeg med den løsning, står uden TV2 - som så bekendt ikke bliver transmitteret via satteligt (p***er iriterende iøvrigt!)
Måske er der på nuværende tidspunkt enten en update der løser dette, eller et trejdeparts program der kan håndtere tuning af kanaler i Vista MCE!
/MadDuke
|