| Forfatter |
|
krsjo Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 September 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 96
|
| Sendt: 13 Marts 2007 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej var oppe af høre B&W ASW600 subwoofer jeg syntes den lyder godt men har ikke så meget forstand på det så hvad kan i sige om denne sub jeg har b&w 601 højtaler så er det ikke bedst også af købe en B&W subwoofer eller er der andet i den pris der er bedre af købe skal bruges mest til musik
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 13 Marts 2007 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det vigtigste nu engang at du synes at den lyder godt  personligt ville jeg ofre lidt mere og købe ASW650...hvis ikke ASW675...men selvfølgelig også en helt anden pris __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Mickey BG Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1206
|
| Sendt: 13 Marts 2007 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Audio Pro Acc Bass 2 køb den... du for ikke en meget beder subwoofer til musik end den...
( Min mening ) __________________ My Place - Sound of Life
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 Marts 2007 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
vil ikke købe en Audio Pro Acc Bass 2 syntes den lyder dårligt kan ikke forstå hvorfor der er så mange der er så glade for den får i penge hver gang der bliver solgt en den kan jo ikke nogel blev så skuffet over den syntes ikke der er noget bun i den
|
| Til top |
|
| |
Ole_M Forum Bruger

Tidl. The Elite
Bruger siden: 18 Februar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1084
|
| Sendt: 13 Marts 2007 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror du bliver fint stillet med en 600 fra b&w. Har selv haft den på prøve og den gjorde det såmænd rimelig godt. selvfølgelig får du en bedre sub med 675, men men prisen taget i betragtning. 650 ville jeg nok mene var lidt for voldsom til musik med dine små 601ère.
Men du kan formentlig få lov at låne den med hjem hvis du vil..
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 Marts 2007 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
har også kikket på k sub fra audiovector den har noget mere forstærker og så har den variabel fase hvad ville i købe af de to
|
| Til top |
|
| |
Adam Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004
Status: Offline Indlæg: 296
|
| Sendt: 14 Marts 2007 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft en ASW600 i et par år og har været meget tilfreds med den. Den gør det godt både til film og musik. Lyttede til en del forskellige dengang jeg købte den, og kunne ikke finde nogen der var bedre (efter min mening) til prisen. Kan selvf. være der er kommet nye modeller der er bedre nu eller du kan finde et bedre køb på brugtmarkedet.
|
| Til top |
|
| |
Adam Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004
Status: Offline Indlæg: 296
|
| Sendt: 14 Marts 2007 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
PS: ASW600 har også variabel fase.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 Marts 2007 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej var oppe i hifiklubben i går dem de har nu har ikke det er der ingen af b&w subene der har kun en knap til af skifte mellem 180 -0 grader
|
| Til top |
|
| |
Lique Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 14 Marts 2007 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
For det første ville jeg købe en ordentlig gang kommaer og punktummer, så er du lige en lille smule bedre på vej!
AceBass 2 er et godt bud.
Sub Focus ligeledes.
Dali SWA 12 kan også overvejes.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 Marts 2007 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
vil ikke en AceBass 2. jeg syntes den spiller ganske forfærteligt for af sige det pænt. og en sub vil jeg ikke kande det. der er ikke noget skud i bassen, hved ikke hvorfor der er så mange der kan lide den. må ske for 300 vile jeg overveje af købe den men ikke for 1 kr mere blev så skyffet over den sådan som alle snakker om den men det har jeg skrevet en gang
omkring Dali SWA 12 er den udgået
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 15 Marts 2007 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
krsjo skrev:
|
vil ikke en AceBass 2. jeg syntes den spiller ganske forfærteligt for af sige det pænt. og en sub vil jeg ikke kande det. der er ikke noget skud i bassen, hved ikke hvorfor der er så mange der kan lide den. må ske for 300 vile jeg overveje af købe den men ikke for 1 kr mere blev så skyffet over den sådan som alle snakker om den men det har jeg skrevet en gang
omkring Dali SWA 12 er den udgået
|
|
|
vil give dig ret, jeg er ej heller det mindste imponeret af den acebass....den er ikke kontant og stram nok  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Marts 2007 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja endlig en der ikke får penge af audi pro tror de får penge for af få folk til af købe den kan ikke finde ud af hvorfor de allers skulle skrive acebass for den er jo noget l**t har en CV sub nu og vil ikke bytte den med en AceBass 2 selv
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Marts 2007 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okey vil du der med sige at din CV bulder kasse er mere kontant og stram end Ace Bass 2 ?! __________________ My Place - Sound of Life
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Marts 2007 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft Ace Bass 2 for noget tid siden... og kæft den spiller bare super! uden tvivl en af de bedste subwoofer jeg har hørt til musik!
Virkelig stram og kontant basgengivelse! og den kan uden problemer også gå dybt!
Meeeen, den skal indstilles rigtigt!!!!!!!!! __________________ My Place - Sound of Life
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 16 Marts 2007 kl. 00:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
har en asw 600, den fungerer fint med mine b&w 604'ere. Der var ikke den vilde forskel på 600 og 650'eren da jeg havde begge hjemme og teste. Ikke nok i hvert fald. Men det kommer selvfølgelig også helt an på rummet du skal spille op
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Marts 2007 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
så du kan godt anbefale en ASW600 tror også det bliver den jeg køber nu når jeg har B&W højtaler også
|
| Til top |
|
| |
Elkjær Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 190
|
| Sendt: 16 Marts 2007 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også gode erfaringer med subs fra B&W. De er super til både film og musik. Jeg har selv en B&W 675 og det er nu en super sub. Ellers ville jeg kigge på denne her http://www.audiocompagniet.dk/Monitor%20Audio.htm. Det er en lækker sub og den minder egentligt meget om B&W 675 i lyd og opbygning, men til en billigere penge.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Marts 2007 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
har kun 5k til af købe sub så står mellerm en asw600 eller en audiovector k-sub vil bare gerne have B&W'en da jeg også har B&W højtaler men og audiovector fordig den har dobbelt så meget forstærker og variabel fase hvad siger i
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Marts 2007 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|