| Sendt: 17 Marts 2007 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Madman skrev:
|
Jeg skal have 30 stk 16/9 projektor.
Jeg har set på Panasonic PT-AX100
Er der nolge der har andre forslag.
De skal bruges i rum hvor der er lyst, så den skal helst ikke under 2000 Ansi.
Hvor kan man få en god pris på 30 stk?
|
|
|
Panasonic PT-AX100 er bestemt ikke mit første valg til det projekt du beskriver.Er det I har behov for ikke nærmere en god pris på installation og udstyr til 30 lokaler?
Et er at købe interaktive tavler og projektorer, men dertil kommer beslag tyverisikring, højttalere, føringsveje, stærkstrøm, afslutninger etc. etc.
Vi har leveret og installeret projektorløsninger til rigtig mange skoler, gymnasier og højere læreranstalter. Langt de fleste steder har man været tilfredse med 3:4 projektorløsninger idet de er billige og tilstrækkelig gode til formålet.
Normalt er 3:4 projektorer/interaktive tavler tilstrækkelige fordi man hele tiden kan kalde en ny side frem på tavlen at skrive på. Der er altså når det gælder at skrive på tavlen, ingen pladsmæssige årsager til at vælge den bredere 9:16 tavle.
Der kan være nogen logik i at opsætte en PC ved hver interaktive tavle, men efter at bærbare computere er faldet væsentlig i pris, ser vi oftere og oftere at lærerne benytter deres egene laptops hvor de også har forberedt sig på.
Med venlig hilsen
Best-Seat
Jens Krogsgaard Indlæg rettet af Administrator grundet reklame i forum som ej er tilladt!__________________ Jens Krogsgaard, Best-Seat, http://www.best-seat.dk
|