| Forfatter |
|
minibus Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 18 Marts 2007 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Jeg vil gerne have lidt nye kabler til mit anlæg
skal bruge signal kabel mellem forstæker og dvd som også bruges som cd har før haft et sølv kabel som jeg var yderst tilfreds med gav en rigtig varm lyd, men fik det ødelagt ved en flytning og kan ikke huske hvor jegkøbte det var sat ned fra 1500 til 500 og folk roste det meget, så hvis der er nogen der ved hvor det evt. kan købes vil jeg blive glad ellers skal jeres råd også være meget velkomne da det jeg har i nu ikke er til en skid...
skal bruge et sæt ht kabler til biwire på 1,5 meter hvad vil i anbefale der til fornuftige penge som passer til Denon PMA2000 og Dali 8008 så jeg ikke skyder spurve med kanoner ;o)
På forhånd tak
Torben Christoffersen
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 18 Marts 2007 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Supra laver nogle ganske fornuftige kabler der er til at betale  . Ellers er der jo brugtmarkedet, hvor kabler nok er det produkt der falder mest og hurtigst i værdi så man kan gøre sig nogle gode handler  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Frederik N Udelukket fra forum

avXperten.dk-lukket pga falsk oplysning
Bruger siden: 01 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 01 April 2007 kl. 01:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
[Slettet pga. reklame!]
__________________ Med venlig hilsen
Frederik
www.avXperten.dk
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 01 April 2007 kl. 01:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frederik N skrev:
Hej minibus
[Slettet pga. reklame!] |
|
|
Det er da en fin reklame for jeres ting
|
| Til top |
|
| |
diamondduck Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1321
|
| Sendt: 01 April 2007 kl. 03:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil fraråde Supra kabler til en Denon forstærker,da Supra er rimlig lys og hård i klangen og Denon er jo ikke ligefrem en blød rørslæde .
Audio Note vil være et væsenligt bedre valg.De starter fra 200.- meteren
__________________ -etwas Kultur muß sein
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 01 April 2007 kl. 06:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
nhj4 skrev:
Frederik N skrev:
Hej minibus
[Slettet pga. reklame!] |
|
|
Det er da en fin reklame for jeres ting 
|
|
|
og ikke registreret som brachemedlem... __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 01 April 2007 kl. 07:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
minibus skrev:
|
Hejsa
Jeg vil gerne have lidt nye kabler til mit anlæg
skal bruge signal kabel mellem forstæker og dvd som også bruges som cd har før haft et sølv kabel som jeg var yderst tilfreds med gav en rigtig varm lyd, men fik det ødelagt ved en flytning og kan ikke huske hvor jegkøbte det var sat ned fra 1500 til 500 og folk roste det meget, så hvis der er nogen der ved hvor det evt. kan købes vil jeg blive glad ellers skal jeres råd også være meget velkomne da det jeg har i nu ikke er til en skid...
skal bruge et sæt ht kabler til biwire på 1,5 meter hvad vil i anbefale der til fornuftige penge som passer til Denon PMA2000 og Dali 8008 så jeg ikke skyder spurve med kanoner ;o)
På forhånd tak
Torben Christoffersen
|
|
|
Supra kabler er ikke kendt for at give varm lyd. __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 01 April 2007 kl. 07:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
diamondduck skrev:
Jeg vil fraråde Supra kabler til en Denon forstærker,da Supra er rimlig lys og hård i klangen og Denon er jo ikke ligefrem en blød rørslæde . Audio Note vil være et væsenligt bedre valg.De starter fra 200.- meteren |
|
|
Jeg må give denne herre ret. Jeg har selv haft nogle Supra kabler, og Supra Ply 2,0 og 3,4S (højttaler kabler) giver sådan et lille pift i toppen, og det KAN være en grim ting
Pas på med sølvkabler, eller forsølvet kobber. Jeg ved ikke om Audio Note laver dem mere, men jeg havde engang et rødt Audio Note kobber kabel. Det var fanme lækkert. Varmt og lækkert. Det ville jeg gerne anbefale dig at prøve  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
diamondduck Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1321
|
| Sendt: 01 April 2007 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg selv bruger A.N Lexus (1000.-)(copper) og A.N Sogon interconnections (18.000)(silver).Jeg startede med An-b (400.- /copper).Min far lytter
på AN-l (600.-/copper)
Lexus er varm ,dynamisk,masser af krop og åben.Sogon spiller "som ting er" altså naturlig og realistisk.Det er mange penge- men man glemmer
prisen efter et par måneder og kvaliteten er der jo stadigvæk.AN-b er til den lyse side og AN-l er neutral.
fra Lexus og ned efter ,er der fuld valuta for pengene
husk at det er min personlige mening
www.audioconsult.dk
jeg er sikker på at du kan låne et sæt for at prøvelytte
Overstående har jeg taget for et tidligere indlæg om kabler.
lige nu har jeg A.N sp-e sølvhøjt.kabel i selve højtaleren og til rørampen (3000.- pr.m).Det er først nu at mit set-up smager lidt af Audio Note's
Ongaku amp (570.000.-)
Audio Note sølvkabler hedder sp-a (1500.-)(ikke så spændende) og så er der sp-e som jeg bruger (noget mere spændende) og den almighty
Sogon 20.000 på tilbud.før pris 26000.- (iøvrigt Sogon interconnection før:18000-nu 12000.-)
Det kabel som rockforlife nævner koster en tusse og A.N laver ikke forsølvet kobberkabler
__________________ -etwas Kultur muß sein
|
| Til top |
|
| |