Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 21:42   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Det kan da ikke være meningen! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MadMik
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 24 Marts 2007 kl. 16:01 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg købte i januar en demo-model af Holfi 2.5.1 fra Hifiklubben i Odense - Jeg ved ikke præcis, hvor gammel den er - måske et år!....Anyway - jeg troede min lykke var gjort!  

Jeg synes den er begyndt at støje ret meget! - Selve apparatet giver en brummende lyd fra sig! - kan det være en fejl i strømforsyningen? - Den bliver også meget hurtig varm....varmere end jeg troede den kunne blive!....brummelyden er der også selv om den er på "mute"!....

Udgangen er også mere støjene end jeg havde forventet. Lyden er god, men skrues der op er der ret meget summen i højttalerne - også selvom CD afspilleren er slukket!

Er det virkelig meningen, den skal blive så varm. Er 2.5.1 bare et meget støjene design eller er der noget galt?

HJÆLP!

Mvh.

Mik-L

Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 24 Marts 2007 kl. 16:17 | IP-adresse registreret  

Nej det er ikke meningen så du må en tur ned i hifiklubben med den så de kan sende den til rep.

Nicolai

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 24 Marts 2007 kl. 16:21 | IP-adresse registreret  

Hvis du kan høre en summelyd fra selve apparatet også når lyden er mutet, er det sansynligvis nettransformatoren der brummer. Om de andre ting du klager over er værre end normalt, er jo lidt svært at afgøre her, men jeg synes da at du skal indlevere den til eftersyn/reparation hos Hifiklubben. Der må jo være garanti på apparatet. Hvornår er Hifiklubben forøvrigt begyndt at sælge Holfi ?
Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

MadMik
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 25 Marts 2007 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:
Hvis du kan høre en summelyd fra selve apparatet også når lyden er mutet, er det sansynligvis nettransformatoren der brummer. Om de andre ting du klager over er værre end normalt, er jo lidt svært at afgøre her, men jeg synes da at du skal indlevere den til eftersyn/reparation hos Hifiklubben. Der må jo være garanti på apparatet. Hvornår er Hifiklubben forøvrigt begyndt at sælge Holfi ?

Det er kun Odense, der har noget Hofli stående, så vidt jeg ved. De sælger vist endda ud af det de har, hvorfor jeg fik denne til rimelig pris! - ved ikke om de fortsat vil få nye modeller hjem? - jeg tvivler!....det er en skam, at Holfi ikke er mere tilgængeligt!

Jeg tror du har ret - det må være nettransformatoren, der brummer! - Det er sådan en elektrisk brummelyd! - Men hvorfor gør den nu det?....Den høje temperatur kan nok have noget med det at gøre, tænker jeg umiddelbart!.....jeg må sende den til eftersyn! - Jeg har garanti + 5 års forsikring, så det skulle ikke være noget problem! - Udover at jeg bor i Horsens! Det er bare lidt surt, da jeg næsten lige har købt den!...hmm...hader at skulle undvære musik!......

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes