Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 10:31   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Klipsch Synergy SLX 5.1 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Soffe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 28 Marts 2007 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

Jeg har set mig lidt lun på nogle Klipsch højtalere som jeg har fundet på nettet.

Men vil høre, om der er nogen der har erfaringer med deres Synergy serie, og om hvor man kan købe den henne af i landet.

http://www.klipsch.com/world/eu/en/products/details/synergy- slx-5-1-home-theater-system.aspx

Alternativ overvejede jeg nogle B&W FPM-5, så hvis der er nogen som har sammenlignet disse, ville jeg meget gerne høre nogle erfaringer.
Til top Vis Soffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soffe

Steffeng
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 29 Marts 2007 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

Jeg har hørt nogle i Synergy serien, men det var vist F2... - de er jo ikke helt så lette og flade og designprægede generelt, så ved ikke om det kan jeg sige om lyden i de andre holder på de der.

F2 har han dejlig stram bas og generelt god dynamik, jeg savnede lidt detalje og bredde i diskanten, men ellers var den udmærket. De B&W'ere jeg har hørt har haft bedre diskant, men omvendt har de manglet noget i den anden ende...

Mig som dig ville jeg se om jeg kunne komme til at høre de Klipsch, for tror de giver mere for pengene, uden at vide noget om det...

Til top Vis Steffeng's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steffeng

Soffe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2004
Sendt: 30 Marts 2007 kl. 01:00 | IP-adresse registreret  

Takker for dit input (; fandt en forhandler nær mig som solgte højttalerne, så skal ud og teste dem i weekenden med en Rotel RSX-1057 så er meget spændt på hvad de kan levere.
Til top Vis Soffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soffe

KRIKSTAR
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003
Sendt: 30 Marts 2007 kl. 01:48 | IP-adresse registreret  

Nu kender jeg ikke Rotellens lyd, men du skal være opmærksom på at Klipsch generelt stiller krav til at det udstyr de bliver sat sammen med ikke klinger alt for lyst.

Jeg har selv deres gamle reference serie RF-3 og dem er jeg rigtig glad for, synes man får rigtgt meget for pengene hos Klipsch (lydmæssigt, deres kabinetter er ikke toppen af poppen, men hvad f... bare det lyder godt!).

Til top Vis KRIKSTAR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KRIKSTAR

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes