| Sendt: 28 Marts 2007 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej brugere på H4A Jeg er ved at opbygge en hjemmebio. Jeg har følgende komponenter: Receiver: Pioneer VSX-1015-S DVD: Cambridge DVD 86 Bag Hjt: Vienna Acoustics Haydn Grand Sub: DIY m. Peerless 12" og Hypex digitalforstærker TV: Sony KV-32FX66E (32" widescreen 100hz) Rum: ca. 16 m2 Jeg har 3500,- til et par fronthøjttalere. De skal være brugte, jeg vil ha' mest muligt for pengene, men jeg har ikke tålmodighed til et DIY projekt mere lige pt. Jeg skal også høre musik på dem, og der vil nok også blive spillet en del koncert dvd'er. Følgende 3 højttalere har fanget min interesse: - B&W dm603 s3 (ca. 3500-4000,-)
- Avance Omega 30 (2500,-) - Disse højttalere ved jeg ikke det vilde om, jeg kan ikke finde specs om dem.
- Linn Keilidh (2750,-) Disse højttalere ved jeg heller ikke det vilde om, jeg kan ikke finde specs om dem.
Kan I sige noget om dem, før jeg evt. tager ud og lytter til dem? Vil min Pioneer receiver kunne trække dem optimalt? Har I nogle andre bud på en brugt højttaler i den prisklasse? På forhånd tak =)
|