| Sendt: 30 Marts 2007 kl. 08:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bruger min Optoma HD72i som TV. Faktisk ejer jeg slet ikke et "almindeligt" TV længere. Jeg har forlængst indset, at det bedste billede får jeg med en god projektor. Jeg får mine TV-signaler via min HD-receiver tilsluttet parabol. Jeg kan blandt andet modtage Canal Digitals 5 HD-TV kanaler. Jeg kan varmt anbefale sådan en løsning! HD-TV billedkvaliteten er simpelthen fremragende, og kommer iøvrigt kun til sin ret med en projektor. Et almindeligt fladskærms-TV på 42-50 tommer er alt for lille.
Også til SD-TV foretrækker jeg en projektor frem for et TV. Billedet er simpelthen bedre på projektoren - og større. Hver gang jeg ser TV er det som at være i biografen, og det er sådan jeg kan lide det 
Men hensyn til størrelsen på lærredet, så er der delte meninger om hvor stort det skal være. Min egen afstand til mit lærredet er 2*billedets bredde, men de fleste foretrækker det vistnok en smule større - specielt til HDTV. Start med at projicere billedet op på en hvid væg, og find selv ud ad hvor stort et billede du foretrækker. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|