| Sendt: 04 April 2007 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
En fed fed CD maskine: Rega Apollo. Den koster 6500,- fra ny. Så har du 4500,- tilbage, til at købe dig en nyere Holfi Integra 8.
Rega Apollo opfatter jeg som værende sindsyg god Den lyder ikke af digital medie, og kan formidle detaljer, drive og soundstage, så man bare får tårer i øjnene 
Holfi Integra 8. Det er lidt af en klassiker. Varm, sprød, og med god dynamik. Du skal dog passe på de gamle modeller, da indgangsvælger og volumekontrol-kanpperne, ikke er verdens bedste. Sådan ca. max 5 år vil jeg sige. Tjek kanalbalancen ved lav lydstyrke. Det er det vigtigste.
Der er selvfølgelig MASSER af muligheder. Men det var lige det bedste JEG kunne forestille mig, til dine B&Were.
God jagt  __________________ HYGGE HEJSA!
|