| Sendt: 04 April 2007 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft 2 forstærkere spændt for mine Baby Grand; en Pathos Classic One og nu en BOW ZZ One. Og min erfaring er også at strøm er vigtere end watt:
Pathos'en smider ca. 120-130 i 4 Ohm og den havde pænt styr på Baby Grand, omend mere kontrol i bunden kunne ønskes.
Bow ZZ One leverer vist nok kun 75w i både 8 og 4 Ohm, men den har faktisk mere styr på bunden end Pathos'en.
- derudover er der naturligvis spørgsmål om lydkvaliteten, klangen, osv. Det nytter jo ikke med en masse watt/strøm hvis man ikke kan lide lyden af forstærkeren. __________________ AVI + Squeezebox
|