| Sendt: 07 April 2007 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo, jeg var egentlig ganske godt tilfreds med min 1210´er. Jeg gjorde bare den fejl for knap et par år siden at sælge både pladespiller og vinyl samling. Syntes ikke pladsen var til det og oplevede at det blev mere og mere besværligt og dyrere at få de ting jeg gerne ville have. Jeg har nemlig det gen i mig at jeg er samler og det kan fandme være dyrt på vinyl nogen gange. Det er jeg sikker på at mange kan nikke genkendende til.
Det første års tid generede det mig ikke at mangle vinylen, men savnet kom snigende og kunne ikke blive ved med at ignoreres. Så nu står jeg og er er på nippet til at hoppe på vognen igen. Der er kommet mere kontrol over samler-genet. Det håber min kone ihvertfald.
Var der frit valg på alle hylder og prisen ikke spillede nogen rolle ville jeg vælge en LINN Sondek med lyst træ. Jeg har aldrig hørt den spille, men jeg syntes den er vanvittig flot og meget tidsløs. Det er der sikkert mange der ikke er enige i, men smag er jo heldigvis forskellig. Var faktisk inde på en DK hjemmeside og lure på hvad den kostede, "komplet & køreklar", med PU som eneste mangel. Det blev jeg så ikke så meget klogere af, men det så dyrt ud.
Men jeg er da spændt på hvis der skulle komme en ny P3 inden længe, jeg har ikke travlt og hvem ved det kan jo være at jeg ender med et helt anden mærke end de to overnævnte.
Fortsat god weekend/påske.
Frapp4
|