| Forfatter |
|
BinX Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 363
|
| Sendt: 06 April 2007 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Søger en universal remote der skal styre min hjemmebio. Har siddet og kigget, men har svært ved at læse mig til, om de forskellige kan hvad jeg gerne vil de kan.
Har følgende krav:
- Skal være touchscreen
- Nem og indstille
- Kunne ALT hvad mine standard remotes kan
- "knapper" på screenen skal kunne navngives
- Max 1k
- Gerne kunne indstilles pr computer
Nogen med forslag..... er nemlig selv lidt lost __________________ - 5.1 Panasonic/Pioneer/Sony surround -
- Min DVD Samling -
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 06 April 2007 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tubefreak Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 31 Maj 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 673
|
| Sendt: 06 April 2007 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
touchscreen er god, den er meget flexibel da alle knapper kan programmeres lidt mere frit. MEN den kan ikke blind betjenes da man ikke kan føle knapperne og det irriterer mig. De originale betjeninger har rigtige knapper og dem har jeg lært hvor sidder derfor behøver jeg ikke at finde knapperne hele tiden det kan en touchscreen ikke.
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 07 April 2007 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
tubefreak skrev:
| touchscreen er god, den er meget flexibel da alle knapper kan programmeres lidt mere frit. MEN den kan ikke blind betjenes da man ikke kan føle knapperne og det irriterer mig. De originale betjeninger har rigtige knapper og dem har jeg lært hvor sidder derfor behøver jeg ikke at finde knapperne hele tiden det kan en touchscreen ikke. |
|
|
Nej det er nemlig korrekt, jeg har selv haft en Sunwave som jeg blev træt af, især om aftenen hvor der ikke var ret meget lys i rummet, så skulle man have den helt vendt for at kigge på displayet, og derefter pege den mod apparaterne...
|
| Til top |
|
| |
tubefreak Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 31 Maj 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 673
|
| Sendt: 07 April 2007 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er korrekt, det er sådan en jeg har.
|
| Til top |
|
| |
BinX Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 363
|
| Sendt: 07 April 2007 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 08 April 2007 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
prøv at se om du ikke kan skaffe en af denons remotes, det eneste man ikke programmere om er det der står på de faste knapper
|
| Til top |
|
| |
mikkelsen1980 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 98
|
| Sendt: 11 April 2007 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ubl_ Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 374
|
| Sendt: 11 April 2007 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har også denne. Jeg er godt tilfreds, kvaliteten er god, dog er softwaren lidt windows 3.11 agtig. Må dog indrømme at jeg godt kan savne rigtige taster af og til.
|
| Til top |
|
| |
tjakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 52
|
| Sendt: 12 April 2007 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor kan man se Denons universal remotes? Og er det overhovedet muligt at få fat i dem uden at bestille en A/V receiver eller hvor de nu medfølger?
|
| Til top |
|
| |
taz123456 Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 12 April 2007 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
ubl_ skrev:
Har også denne. Jeg er godt tilfreds, kvaliteten er god, dog er softwaren lidt windows 3.11 agtig. Må dog indrømme at jeg godt kan savne rigtige taster af og til.
|
|
|
Har også haft den. En lækker remote med god kvalitetsfornemmelse. Jeg har lige solgt den da jeg blev træt at at kigge ned på den hver gang jeg skulle skifte kanal via tal. Men Hvis det skal være en touchscreen vil jeg klart anbefale dig. Alternativt de lidt dyrere sony eller Phillips Ipronto __________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|
| Til top |
|
| |
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
| Sendt: 12 April 2007 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan klart anbefale Logitechs Harmony serie. Kan være lidt "tung" at programmere (nemt, men langsommeligt), men kan stort set alt. Du kan selv navngive funktioner i toppen, lægge kanallogoer ind etc.
Jeg har selv 895, som jeg bruger - bl.a. - til at styre satellitreceiver tværs gennem huset. Genial - og til stor glæde for familien.
|
| Til top |
|
| |
McFrede Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 564
|
| Sendt: 12 April 2007 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil tilslutte mig Kaso, Logitechs Harmony serie er genial, jeg har selv 885'eren og har kun godt at sige.
konfigurérbar over nettet, kan styre alle mine enheder, displaylys der tænder når jeg løfter den fra bordet og jeg kunne blive ved...
Den ligger dog nok lige i overkanten af dit budget, men jeg kan næsten garantere at den vil bringe lykke...
|
| Til top |
|
| |