Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
Sendt: 11 April 2007 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
Bare et lille tip til en opgradering af siden. Personligt har jeg rigtig mange PB'er, og jeg kunne godt bruge en søgefunktion eller en sorteringsfunktion når jeg skal finde en gammel Pb frem igen.
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
Sendt: 11 April 2007 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
Mastervol skrev:
Hehehe, 10 siders PB'er tror jeg ikke jeg gider sende til mig selv... Unskyld server....
Men det er jo ikke noget svært problem at løse, har i tænkt jer at inkorporere det i PB-systemet?
på et eller andet tidspunkt bliver du nok nødt til at sende dem til dig selv, vi laver til tider en oprydning på serveren, så gamle beskeder bliver smidt ud. Dog skal I nok blive advaret inden.
Jeg skal ikke kunne sige om det er let eller svært, jeg arbejder ikke med databaser, men det er der en anden herinde der gør .. men det er næppe et problem der er højt prioriteret. Beklager Mastervol
Sendt: 11 April 2007 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
witzel skrev:
Mastervol skrev:
Hehehe, 10 siders PB'er tror jeg ikke jeg gider sende til mig selv... Unskyld server....
Men det er jo ikke noget svært problem at løse, har i tænkt jer at inkorporere det i PB-systemet?
på et eller andet tidspunkt bliver du nok nødt til at sende dem til dig selv, vi laver til tider en oprydning på serveren, så gamle beskeder bliver smidt ud. Dog skal I nok blive advaret inden.
Jeg skal ikke kunne sige om det er let eller svært, jeg arbejder ikke med databaser, men det er der en anden herinde der gør .. men det er næppe et problem der er højt prioriteret. Beklager Mastervol
Sendt: 11 April 2007 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
Hi-Sonny-Fi skrev:
Kan ikke se hvad du skal gemme alle de beskeder for?
Hmm... tjahe... En del af dem har at gøre med århus HFK og andre med folk jeg har handlet med. men strengt taget, kunne man måske slette et par stykker af dem...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum