Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 15:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Nedlæggelse af "spørgsmål" (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
pladejesper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 14 April 2007 kl. 02:26 | IP-adresse registreret  

Hej der

Jeg dyrker denne side en del, tja hver gang jeg er i nærheden af en computer så selv om jeg ikke er den mest ivrige skribent vil jeg da lige spørge admins om der er en  basis for et forum som spørgsmål.

Efter min mening er det "dobbeltkonfekt"da der bliver stillet spørgsmål, feks.i"analog"om pladespillere, og i "højttalere" om ja gæt selv og, sådan er det i alle disse forummer på denne side.

Så mit spørgsmål er om ikke "spørgsmålsforummet"er overflødigt og skaber mere "l**t end lagkage"(sorry) for mig er det bare et ekstra forum at læse uden de store ting som man kan læse på alle de andre.

Øøhhh jeg er vist ikke så god til at formulere mig, den korte version er:Drop det forum og brug kræfterne på noget andet.

Ps.Det er ABSOLUT konstruktivt ment, keep up the good work!!

Til top Vis pladejesper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pladejesper

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 14 April 2007 kl. 08:40 | IP-adresse registreret  

Spørgsmål er der fordi det ikke altid er en kategori til at putte sit spørgsmål i. F.eks. Hvad syntes du jeg skal opgraderer på mit anlæg næste gang?. Den hører ikke hjemme andre steder. Nærmeste forum må være Andet, og det har problemer nok i forvejen med at folk ikke kan finde ud af at sorterer lidt i det før det ryger deri.

MEN! jeg gør lige opmærksom på din tråd, så redaktionen er bevist om den
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

xo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 14 April 2007 kl. 12:43 | IP-adresse registreret  

Jeg er enig med pladejesper. Andet er stedet og det her forum er overflødigt. Man kan selvfølgelig også omdøbe Andet til Diverse men det er vel lidt hip som hap.
Til top Vis xo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xo

Rysz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 26 Juni 2007 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

Egentlig burde det vel være omvendt. Nedlæg "Andet" og udvid "spørgsmål". En del indlæg rykkes rundt mellem de to forums og indlæggende begge steder minder meget om hinanden.

Et samlet forum som "Spørgsmål" kunne fint dække de ting der ikke falder under de egentlige produktkategorier, samt mere generaliserede typer af spørgsmål

Til top Vis Rysz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rysz

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes