Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 12:40   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Pioneer PDP-436FDE (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Maneater
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 April 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 16 April 2007 kl. 23:25 | IP-adresse registreret  

Hejsa.

Jeg går og overvejer at købe et Pioneer PDP-436FDE.

Har sat 10 til 20k af til mit nye tv.

Har set dette stå til mellem 25k og 30k.

Jeg har mulighed for at købe det brugt for 11K med en ekstraforsikring på det, og uden nogen højtalere, men disse kan jo købes seperat.
Ville jeg være godt garderet hvis jeg købte dette tv, med det mener jeg om det mangler noget vigtigt hvis man ser et par år frem mht. f.eks. at det ikke kan køre 1920x1080, eller at det ikke understøtter 1080p?? 


Nogen der har nogen godt eller skidt at sige om dette tv?? Så ville jeg gerne høre lidt om det.

Prisen fejler jo ikke noget.

Mvh Maneater
Til top Vis Maneater's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Maneater
 
Maneater
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 April 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 16 April 2007 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

Da jeg er ude efter et plasma tv.
Er der så nogen der kan anbefale noget i prislejet 10 til 20k??

Mvh Maneater

Til top Vis Maneater's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Maneater
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 17 April 2007 kl. 10:09 | IP-adresse registreret  

en af de nye pioneer modeller? De er lidt  bedre en den "gamle" model og meget billigere

Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 17 April 2007 kl. 10:22 | IP-adresse registreret  

Jeg ville også klart købe et af de nye... Desuden kommer der en HELT ny serie på banen ultimo maj...
Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 
lahan
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 September 2005
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 17 April 2007 kl. 10:33 | IP-adresse registreret  

Maneater skrev:
Hejsa.

Jeg går og overvejer at købe et Pioneer PDP-436FDE.

Har sat 10 til 20k af til mit nye tv.

Har set dette stå til mellem 25k og 30k.

Jeg har mulighed for at købe det brugt for 11K med en ekstraforsikring på det, og uden nogen højtalere, men disse kan jo købes seperat.
Ville jeg være godt garderet hvis jeg købte dette tv, med det mener jeg om det mangler noget vigtigt hvis man ser et par år frem mht. f.eks. at det ikke kan køre 1920x1080, eller at det ikke understøtter 1080p?? 


Nogen der har nogen godt eller skidt at sige om dette tv?? Så ville jeg gerne høre lidt om det.

Prisen fejler jo ikke noget.

Mvh Maneater

Jeg synes det lyder meget dyrt for et gammelt brugt tv.
436 er fra 2005, ligesom dine priser på 25-30k.

I dag kan du få afløseren 427 (2006) for nyt til 16k, så 11k for et endnu ældre tv uden højttalere lyder meget dyrt.

Til top Vis lahan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lahan
 
pekr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 158
Sendt: 18 April 2007 kl. 07:14 | IP-adresse registreret  

Jeg har selv 436, en ven har 427. Hvis jeg skal være helt ærlig så synes jeg 6g har et bedre billede end 7g. Desuden kan 6g. løs boks, så man slipper for et utal af ledninger der skal op til skærmen.
Til top Vis pekr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pekr
 
zaboom
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 December 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 18 April 2007 kl. 08:13 | IP-adresse registreret  

pekr skrev:
Jeg har selv 436, en ven har 427. Hvis jeg skal være helt ærlig så synes jeg 6g har et bedre billede end 7g. Desuden kan 6g. løs boks, så man slipper for et utal af ledninger der skal op til skærmen.

...men det er stadig meget dyrt.

Du kan også kigge på de nye Pana modeller (model PX70). Er indenfor dit budget med stor margin.



__________________
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
Til top Vis zaboom's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaboom Besøg zaboom's Websted
 
Gator
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 13
Sendt: 18 April 2007 kl. 12:28 | IP-adresse registreret  

Har selv 436 FDE modellen, og kan kun rose det til skyerne.

Jeg valgte 436 pga.

- Flottere design (Læs ingen grimme højtalere)

- Ekstern tunerbox

- fantastisk billedekvalitet

- Prisen (gav. 13.500 for mit fabriksnyt)

Har endnu ikke 7-9-13 oplevet ghosting, fastbrænding eller andre negative ting.

Har som Pekr, en i min omgangskreds der har det nye 427 fra Pioneer, og billedekvaliteten på 436 er på fuld højde med det nye 427. Han har tværtimod store problemer med hvide skygger osv, som man kan læse mere om på Recordere.dk

Min bror har Panasonics PA60 modellen og den matcher 436 fuldt ud.

Hvis du kan købe det brugt for 11.000 så lyder det ok, med mindre det er mere end 1 et år gammelt.

Evt. vent og se hvad der kommer af nyheder i maj fra Pioneer.

 

 

 

Til top Vis Gator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gator Besøg Gator's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes