| Sendt: 18 April 2007 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv 436 FDE modellen, og kan kun rose det til skyerne.
Jeg valgte 436 pga.
- Flottere design (Læs ingen grimme højtalere)
- Ekstern tunerbox
- fantastisk billedekvalitet
- Prisen (gav. 13.500 for mit fabriksnyt)
Har endnu ikke 7-9-13 oplevet ghosting, fastbrænding eller andre negative ting.
Har som Pekr, en i min omgangskreds der har det nye 427 fra Pioneer, og billedekvaliteten på 436 er på fuld højde med det nye 427. Han har tværtimod store problemer med hvide skygger osv, som man kan læse mere om på Recordere.dk
Min bror har Panasonics PA60 modellen og den matcher 436 fuldt ud.
Hvis du kan købe det brugt for 11.000 så lyder det ok, med mindre det er mere end 1 et år gammelt.
Evt. vent og se hvad der kommer af nyheder i maj fra Pioneer.
|