| Forfatter |
|
krsjoo Udelukket fra forum

Dobbeltprofil - krsjo
Bruger siden: 17 April 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 17 April 2007 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej hvad bruger folk af mp3 afspiller
|
| Til top |
|
| |
ux226 Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 125
|
| Sendt: 17 April 2007 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
krsjoo skrev:
| hej hvad bruger folk af mp3 afspiller kunner være sjovt af se om folk bruger mp3 mobiler nu når de er ved af ok |
|
|
??? Jeg forstår dit spørgsmål, og jeg har også svaret (Creative - ZEN Vision:M 30GB). Men det du skriver ovenfor fatter jeg ikke... Måske du lige skulle have læst det igennem en gang inden du postede?  __________________ Bjørn Aaholm
Intet slår trioder...
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 17 April 2007 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
zuluDK Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1490
|
| Sendt: 17 April 2007 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cowon iAudio 6 + Sennheiser HD750. Understøtter FLAC, Ogg, MP3 m.m.
|
| Til top |
|
| |
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 17 April 2007 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har den nye SonyEricsson W880i. Den virker helt fint  __________________ INNOVATING not IMITATING
|
| Til top |
|
| |
Cyber-Frog Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 17 April 2007 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bruger en Ipod Mini der efterhånden har holdt til en del, bla. en tur ud på asfalten fra en bil med 80km/t og en tur på asfalten adskillige gange under løbeture. Jeg har skiftet batteri på den for nyligt så den er bare i tiptop stand :)
__________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 17 April 2007 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
bruger også en ipod til træning, løb m.v. .....den har også fået tæsk
( ikke mindst når man taber den under løb og får sparket den 10 meter hen ad vejen - men den kører fint endnu) __________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 17 April 2007 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en endnu tyndere øl end CDen som kom for nogle år siden. Det er digitalt, men blot endnu ringere. Det burde være usælgeligt, men det går tilsyneladende meget godt med at få folk til at købe......sælger bedre end varm brød fra bageren. Hvorfor kan jeg kun sige.....kvalitet er åbenbart ikke så vigtigt om bekvemlighed. Udvikling er en sjov ting . __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
Brian321 Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 17 April 2007 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bil: Creative Nomad Jukebox 40gb (gammel svend)
Løb: Creative Nano 1gb
Arbejde+Ferie: Vosonic XS-Drive (skod produkt og fejlkøb, men tager 2.5" HD'er - så jeg smed en 120gb i)
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 17 April 2007 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
En Ipod 80 gb. Glimrende og dejligt meget med plads, men godt at der er alternativer til Itunes.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
xtort Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 23 April 2007 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
har stemt Mp3 mobil, da jeg lige har fået en N95, der klarer jobbet over al forventning (dog sluger den en del strøm og stikket til høretelefonerne sidder ikke på den mest optimale måde)... __________________
film
|
| Til top |
|
| |
Yoshimura Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 404
|
| Sendt: 23 April 2007 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah, jeg har et 100K-anlæg stående hjemme i stuen, men jeg kan altså stadig sagtens holde ud at høre mp3 på min bærbare, når jeg kører i tog. Jeg synes, det er dejligt praktisk, at jeg kan have nogle tusind numre med mig, som jeg frit kan vægle imellem.
Og at sige, at man ikke kan holde ud at høre på mp3 og ikke fatter, at folk gider købe det ... det er da snobberi, er det ikke? Jeg mener, jeg synes da, det ville være fedt at have en BMW eller en Porsche, men jeg kunne da stadig godt holde ud at køre i vores gamle Fiat Punto eller i vores nye Chevrolet Nubira. Jeg synes, kobe-kød smager fantastisk, men jeg kan da stadig sagtens holde ud at spise en culottesteg fra Australien.
Come on, lad nu være med at være så højmåsede - mp3 er dejligt praktisk at have med sig på farten, men jeg ville naturligvis aldrig sætte min iPod eller den bærbare til anlægget derhjemme.
__________________ Pathos Logos // Esound E5 Signature Edition // PURE DRX 702 // GamuT L5 // Analog Research Gold Raincoat Reference RCA + XLR // S.O.S. interconnect // Teflar ell. Xindak ht. kabler
|
| Til top |
|
| |
pauseklovn Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 200
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Har stemt ....Desvære fik jeg en høreskade i det ene øre pga MP3Afspiller.....
Så nu er jeg den (u) lykkelige søgende på nettet for at læse om mulighederne for at "lappe" hørelsen tilbage igen.........( Noget om gensplejsning) for at stoppet et høreapperat ind i øret tror jeg ikke på ....
mvh jan
|
| Til top |
|
| |
slate Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 423
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har en RIO PSX100 (cd baseret - MP3/WMA) til arbejdet og da vi på arbejdet skifter vores fastnet ud med trådløst telefoni har jeg fået stillet en SonyEricsson W950i stillet til rådighed.
Korrekt lydkvaliteten er ikke for god, lossless komprimering kan hjælpe lidt. Har dog overvejet køre min CD samling (500+) over på harddisk i hjemmet.
Mht den udbredte accept af ringere kvalitet når bare man er mobil gælder også for telefoni; og tilsyneladende også for IP telefoni... når bare det er billigt.
mvh Jan
|
| Til top |
|
| |
aurumcantus Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
At i tør udsætte jeres øre for sådan en direkte belastning, kan jeg ik forstå?!
__________________ Mvh
Aurumcantus
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Creative Zen Nomad Jukebox 20Gb - den er fin nok til de få ture jeg får cyklet på arbejde. Skal nok have en der fylder lidt mindre (bliver sikkert endnu en Creative Zen ????)
Derudover har jeg en Nokia N73 (men den bruger jeg praktisk taget ikke til musik)
PS: Jeg elsker polls __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Markedets klart lækreste afspiller... Hvad ellers???

__________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
bruger bare min mobil hvis det skal være... Sony Ericsson 810i... __________________
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en iPod shuffle jeg vandt engang. Men jeg er sur på den, for iTunes er en mås til at overføre sange (det sker omtrendt i 1:1 tid, altså 3 minutter pr sang. gaab!) på min computer. Jeg ved ikke hvorfor, geninstalleringer og opdateringer har ikke hjulpet. men nu kan jeg alligevel ikke finde den. Så jeg køber nok snart en ny - en med træk og slip funktion! __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
| Jeg har en iPod shuffle jeg vandt engang. Men jeg er sur på den, for iTunes er en mås til at overføre sange (det sker omtrendt i 1:1 tid, altså 3 minutter pr sang. gaab!) på min computer. Jeg ved ikke hvorfor, geninstalleringer og opdateringer har ikke hjulpet. men nu kan jeg alligevel ikke finde den. Så jeg køber nok snart en ny - en med træk og slip funktion! |
|
|
det er lige præcis problemet ved Apple mp3 (iPod). man kan ikke lave træk-slip og man kan kun arbejde med harddisken ud fra iTunes. det er mildes talt SKOD. ALLE andre mp3 afspillere kan man bruge med træk-slip funktion. fatter ikke dem der vælge at smide kroner efter en iPod. __________________
|
| Til top |
|
| |