| Sendt: 17 April 2007 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej derude.
Er der nogen, som har erfaring med en 50" plasmaskærm og Vogels EFW 2009 justerbart vægbeslag?
Jeg syntes, at det kunne være rart engang imellem at kunne dreje skærmen lidt, men fungerer det ordentligt? Det er jo en lidt uhandy størrelse skærm.
|