Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. juni 2026 | 10:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Toshiba 32WLT68 vs. Samsung LE32R74BD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Amdi88
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 April 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 17 April 2007 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

Hej alle.

Jeg har efter et par dages intens læsning på nærværende forum, og på internationale sider fundet frem til 2 fjernsyn som jeg syntes lyder rigtigt gode til mit pris niveau. Jeg vil gerne have hjælp til hvilket I tror ville passe bedst til mit behov, der er som følger.

Jeg har dette surround set. http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/DK/DA,CRI D=2177,CONTENTID=10928 og så har jeg min Xbox, der i hvert fald i starten kommer til at fungere som dvd-afspiller. Derudover vil jeg meget gerne kunne tilslutte min computer for at kunne se de film, og afspille det musik jeg har liggende herpå. Det skal altså bruges MEST til spil og almindeligt fjernsyn. DVD film er faktisk mere sekundært.  

De to fjernsyn jeg har kigget på er:

Samsung LE32 R74BD: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=260233 der koster 8 tusind.

Toshiba 32WLT68: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=314348 der koster 8.6 tusind.

Umiddelbart syntes jeg at Tosschiba der har Subwoofer-indgang. 3 HDMI indgange og alt muligt andet lyder rigtigt godt. Men er det nødvendigt til mit behov? På forhånd tak..

Til top Vis Amdi88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Amdi88

Peter 11r
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2007
Lokalitet: København
Sendt: 18 April 2007 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

Du skal være opmærksom på at Samsungs højttalere er af ca. samme kvalitet som dem der sidder i bærbare computer. Toshiba har oppet sig og bruger Onkyo enheder. Så en klar fordel der.
Har selv Toshibas 32WL68, og det er super lækkert.

Bemærk også at den ene HDMI indgang sidder i siden, så du ikke skal have tv'et ned fra væggen for at tilslutte evt. PS3.

Til top Vis Peter 11r's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter 11r

osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 April 2007 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

Ikke for blande mig men ifølge Forbrugerstyrelsen er problemer med vise Still-billeder nu på vej? Ikke at jeg på nogen måde er inde heri.

Først da det direkte stod tænkte jeg på gamle dage, hvis man fik lagte Dias over på VHS bånd. Igen det der med Still-billeder, selvom det vil betyde man skal dreje hele ens fladskærm 90 grader for optimal udnyttelse.  

Til top Vis osprey's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af osprey

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes