Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 542
Sendt: 25 April 2007 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
Hej
jeg står og skal have en Sub
Jeg vil ha en B&W ASW 650 men den er efter ekspedienten i Hifiklubben udgået i den farve jeg vil ha
så jeg fik et tilbud på deres DEMO B&W ASW 675 ( den er rimelig bulet med SMÅ buler så den er ikke køn ) jeg ved godt det ikke har indflydelse på lyden mht bulerne ihvertfald ik noget stort.
men... ville i tage 675'ern eller finde en 650'er et andet sted.. eventuelt tyskland eller noget andet.
__________________ WWW for at se Min anlæg's tråd.
HD Medie Center
5.1 B&W DM600 top model(er) s3 serie
SONY Reciever / Aoc LCD Tv
Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
Sendt: 25 April 2007 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
Du kan jo se om du kan leve med bulerne. Jeg antager at du mener at der er buler på enheden? Hvis du ikke mener der er nogen lydmæssig forskel kan du jo tage den og beholde frontstoffet på. Du skal bare regne med at hvis den ser ramponeret ud er gensalgsværdien lille...
Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 542
Sendt: 25 April 2007 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
Ascari skrev:
Du kan jo se om du kan leve med bulerne. Jeg antager at du mener at der er buler på enheden? Hvis du ikke mener der er nogen lydmæssig forskel kan du jo tage den og beholde frontstoffet på. Du skal bare regne med at hvis den ser ramponeret ud er gensalgsværdien lille...
meget rigtigt jeg skifter dog meget meget sjældent Hifi ud så beholder den nok i adskille år.. så gensalg er ikke så vigtigt..
Jeg ville helst have 650'ern men pga tilbuddet ka jeg ik helt finde ud af om jeg burde tage 675'ern istedet... den er bulet ja.. men skulle jo også være noget bedre... men... er den "nok" bedre til at det kan lønne sig ?
jeg mener... er lydforskellen mellem disse 2 så stor at jeg burde tage 675'ern
__________________ WWW for at se Min anlæg's tråd.
HD Medie Center
5.1 B&W DM600 top model(er) s3 serie
SONY Reciever / Aoc LCD Tv
Bruger siden: 23 August 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
Sendt: 25 April 2007 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
Jeg vil sige at klangen på de 2 er ret forskellige...
Jeg har faktisk selv ejet ASW650 og prøvet ASW675 i min gamle lejlighed..
Som ren film subwoofer havde jeg nok valgt ASW650, den er ikke helt så fast og kontant, den har dog større output synes jeg, og en voldsommere filmlyd. Du kan jo fx søge brugt herhjemme.
Til musik synes jeg nok, at 675 er en del bedre.. ASW650 kan godt være lidt svær at integrere
Bruger siden: 13 Oktober 2005
Status: Offline Indlæg: 15
Sendt: 25 April 2007 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
Enig. Min 650'er bliver udelukkende brugt til film, hvor den til gengæld får det meste af møblementet til at ryste. Genial film sub, men som de siger, sværere at dreje ind til musik. Se om du kan finde en brugt 650'er i din farve, før du hopper på demo vognen.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum