| Sendt: 04 Maj 2007 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj i hytten!
Jeg har nu de sidste par dage siddet og bakset med m3u playlister og SlimServer.
At lave playlister i SlimServer webbrowseren er ikke det nemmeste og mest optimale, især ikke når SlimServer kører på min relativ langsomme NAS server. Derfor har jeg forsøgt mig med at oprette m3u playlister vha. Winamp og WMP, men desværre uden held.
Jeg kan godt oprette playlisten og afspille den i både Winamp og WMP, men så snart jeg ligger den over i playlist-mappen på min Slimserver og søger efter nye ændringer, så sker der absolut intet. Jeg har lavet en complete rescan osv osv, men de nye playlister kommer _ikke_ frem...
Hvis jeg så laver playlister i Slimserver browseren, så kommer de frem med det samme, og de kan afspilles og det hele. Men de kan så ikke afspilles i Winamp og WMP.
Hvorfor? Nogen der ved det?
__________________ /Kasper
|