| Sendt: 10 Maj 2007 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har kørt X-DACv3 sammen med SB3 og det lydetr riktig godt. Då SB3 kan spille musik i op til 24bit & 48 kHz skal man nok ha en DAC der klarer det, det gør X-DACv3 men jeg ved ikke hvis DDE2 kan det.
Men egentligen bør du lytte og se hvad du synes lyder best.
|