| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Speakers Function Main / Stereo Nominal Power 10 Watt RMS Construction 3-Way Cabling Cable Technical Features Peak Power Handling 300 Watt Frequency Reponse 28 Hz - 20000 kHz Sensitivity 98 dB Impedance 8 ohm Magnetic Shielding Not Magnetically Shielded Components Woofer Size 12" Tweeter Size 1.25" Design Outdoor/Indoor Indoor Mounting Floorstanding Terminal Binding Post Cabinet Finish Plastic Exterior Color Gray Dimensions Height 86.4 cm Width 34.6 cm Depth 36.2 cm Weight 22.2 kg Købte dem for 2800 Samlet. Garanti udløb d. 2/2 2007 De er altså lidt over 3 år gamle.. Spiller stadig som en drøm.. Jeg har ikk kunne finde nogen specs på forstærkeren på et sprog jeg forstod.. Men den er ihvertfald li så gammel som højtalerne og Nok også et år eller 2 ældre.. Jeg købte den af en af mine venner. Hvis der er nogen der kan/vil oversætte tyske specs ville det være super :) Kan ihvertfald sige hva der står bag på: AC: 220V-230V 50/60 Hertz. Den kan ihvertfald fyre godt op! Vi
testede den inden jeg købte den og den kunne klare 400 watts højtalere
så det burde ikk være noget problem at gøre det igen.. Men ja, Jeg sælger det hele på grund af plads mangel og Need for money ;D Er der nogen der ved hva jeg kan sælge dem for? mange tak på forhånd.. David Wellendorf..
|