| Forfatter |
|
bphhm Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 309
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har en medie PC med MCE2005, og har længe overvejet hvordan jeg bedst får HD på denne. HDDVD drevet til XBOX360 kan bruges, men Blu-ray ser ud til at være foran lige nu.
Læste så at en Blu-ray brænder sammen med AnyDVD kan frigøre regions kodningen og også betyder at man ikke behøver HDMI. Korrekt?
Har nemlig kun DVI.
Hvilken brænder vil i anbefale og skal det være en brænder? __________________ /Hans
|
| Til top |
|
| |
zirio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes kun jeg har hørt om en enkelt Blu-ray brænder!..
Og den kostede vidst en del, 5.5K eller sådan noget!...Det er i hvert fald kun det jeg har hørt om, skal ikke udtale mig om deres findes flere, hvilket der muligvis gør!.
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=161546
mvh Zirio
Zirio's Cinema - nu med projektor
NAD 753v2, NAD 216, JBSystems C2-800 Cerwin Vega AL-1000, Dali 109, Dali SC-7, Dali SWA 15, JBL E250P NAD T512, Sanyo Z4
|
| Til top |
|
| |
SpeedyJDK Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 27 Maj 2007 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal da have en Sony BWU-100A. Så er du sikker på den kan brænde 50GB osv. uden problemer.
AnyDVD så fjerner du ACSS og Region koder. Og en PowerDVD BD 6.6 samt en 7.3 bare lagt ind, så ser det ud til at virke med at sende over TV-Out osv. Det låser den åbenbart op :)
__________________ Speedy/Skidrow^RF^DIT^JWS & HustlerDVDR
|
| Til top |
|
| |
Nagash Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 361
|
| Sendt: 27 Maj 2007 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis jeg har forstået rigtigt, så er det vel bare til at se filmene og ikke brænde dem med også. Hvis det er tilfældet, så spar et par tusinde og køb Lite-On brænderen eller LG'en. Og ganske rigtigt, så knækker AnyDVD alle de gængse beskyttelser der måtte være på Blu-Ray, så som sagt er det bare at installere BD versionen af PowerDVD, og så skulle du være kørende, uanset om du sender over VGA eller HDMi/DVi med eller uden HTCP. Ganske vist truer begge formater med bål og brand, og lover at de kommer med en ny version af ACSS, men sidst de gjorde det i anledningen af Matrix udgivelserne, var koden knækket en uge før de ramte markedet. Men vær lige forberedt på at et drev koster fra 4000 og op, så det er stadig ikke meget du sparer i forhold til at stand-alone afspiller. Men som du selv nævner kan det også lade sig gøre med HD-DVD drevet til Xbox'en. Jeg selv har en af hver i, og bruger LG'en til Blu-Ray, og et Toshiba drev til HD-DVD. Købte den inden jeg fandt ud af at Xbox drevet kunne bruges desværre.
__________________ Min stue:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=n agash-stuebio-og-andet
|
| Til top |
|
| |
SpeedyJDK Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 00:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rigtigt til at se film med. Og Sony DRU-100A er det bedste :P Og det er prisen også. Anslået 2400 Kr for en BD Brænder.
__________________ Speedy/Skidrow^RF^DIT^JWS & HustlerDVDR
|
| Til top |
|
| |
bphhm Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Nagash Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Nagash Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
bphhm Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo der NVidia's nye grafik serie 8500 og 8600 er ret geniale for de overtager stort set hele decodningen....
Men alligevel er det summasumarum stadig billigst at købe en separat afspiller tror jeg. __________________ /Hans
|
| Til top |
|
| |