| Forfatter |
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 19 Maj 2007 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haj 
Ikke fordi det haster Men efter jeg købte mig Regas Exon effektblokke, kan jeg ikke lade være med (straks) at drømme vidre, til en lækker preamp til dem. Min Luxman C03 er da glimrende, meeeen, en dag skal Exon have noget guf at lege med.
Engang havde jeg en Audio Research LS3 Den synes jeg bare var lækker. Mange mener at LS2 er "hitteren", når vi snakker brugt "fattigmands" ARC.
Så er det jeg tilspørger dig! Hvilken model synes DU er et hit, når vi snakker brugt ARC, op til 10k?? __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 19 Maj 2007 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 19 Maj 2007 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som du selv nævner, skulle LS2b være fremragende.
Ellers kan jeg anbefale LS15 som jeg selv har haft, lækker sag.
SP9 mk."et eller andet" er nævnt, skulle også gå for at være god, specielt (så vidt jeg husker) riaa'en i den, har vist fået meget ros.
Ellers spørg Jensen, Vassagohifi.com han har vist haft dem alle...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 19 Maj 2007 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 19 Maj 2007 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Som du selv nævner, skulle LS2b være fremragende. Ellers kan jeg anbefale LS15 som jeg selv har haft, lækker sag. SP9 mk."et eller andet" er nævnt, skulle også gå for at være god, specielt (så vidt jeg husker) riaa'en i den, har vist fået meget ros. Ellers spørg Jensen, Vassagohifi.com han har vist haft dem alle...
Mvh. |
|
|
Jeg tør ikke spørge en forhandler, før jeg ville kunne købe. Men en sort LS2B med remote, tror jeg gerne jeg ville prøve. Alle de ARC modeller der hedder noget med SP et-eller-andet, er nogle gamle/ældre banditter. Spørgsmålet er så, hvor meget det betyder (ud over det generelle slid på komponenterne) at det er lidt oppe i årene??
Til dem der ikke kender sitet, så se Audio Research mdellerne her: http://www.arcdb.ws/index.html __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
hansen Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 520
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 01:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
|
|
|
Den kan jeg tilslutte mig. Jeg har haft en i nogle aar nu og den er ikke til udskiftning :)
Gad vide hvad saadan en koster brugt i dag?
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
hansen skrev:
Milu skrev:
|
|
|
Den kan jeg tilslutte mig. Jeg har haft en i nogle aar nu og den er ikke til udskiftning :)
Gad vide hvad saadan en koster brugt i dag? |
|
|
Den er også rigtig fed og vellydende, hvilket den egentlig også burde, da det var LS2B afløser!
Eneste anke jeg havde på daværende tidspunkt var, at jeg kørte med M300 mk.II monoblokkene, når man så brugte XLR indgangene, var der sådan en niveau forskel at jeg ikke kunne styre lyden, altså enten for lavt eller alt, alt for højt!
Jeg vil tro den ligger på omkring 10.000,- i dag, men det er kun et gæt - det er jo ikke hyppigt man ser dem på disse bredde grader.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |