Bruger siden: 07 August 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 338
Sendt: 31 Maj 2007 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
hej
Jeg har lige købt et Loeve Tv med indbygget digital DVB-c tuner og kortlæser. Jeg har sat TVet til at søge efter stationer og den finder da også en hel del. Der er dog nogle den ikke finder men som jeg ved sendes ud på TDC kabelTv digitalt. Man kan dog ikke finde en oversigt over alle stationer og deres digitale frekvens på TDC´s hjemmeside, kun over de kanaler der sendes analog.
Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
Sendt: 31 Maj 2007 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
så vidt jeg husker er det vist kun de lokale stationer der ikke bliver sendt digitalt. Nu ved jeg ikke hvilke programmer I har i Jylland, men i hovedstaden mener jeg kun det er kanal kbh der ikke er sendt digitalt. Men er der ikke to antenneindgange på tv'et? Så kan du jo prøve at splitte signalet og se hvilke kanaler du mangler.
Bruger siden: 07 August 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 338
Sendt: 31 Maj 2007 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
Det er ikke problemet med lokale stationer.
Jeg kan se mange programmer både analog og digital, men der er enkelte stationer der ikke dukede op ved en søgning. Det var TV2 som jeg har fået ind ved at skrive frekvensen og så kan jeg huske Eurosport som en af dem der mangler. Så det ville da være fint hvis TDC havde en liste på deres web men nej... Det er måske noget med salg af deres selector osv.. hvem ved...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum