| Sendt: 08 Juni 2007 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det der med prisen på sådan een er nok ikke lige så nemt at greje. Den er ikke særlig almindelig, som du selv er inde på og derfor er det svært at sætte en kurance på den.
Det afhænger vel af - hvor eftertragtet den er og i hvilken stand den er. Dette er selvfølgelig logisk, men jeg tror ikke, at du får lokket en pris ud af forummet - i hvert fald ikkke af mig. Sådan een kunne jeg selv godt tænke mig, da jeg synes, at den er smuk. Den er fra luxmans store periode, hvor meget af deres program var skruet rigtig godt sammen. Et blik i den på billederene fra TVK vidner også om, at den er bygget ganske ok.
Du skal vel mærke efter i maven om du synes, at prisen er rimelig for dig.
Mange af disse vintage-skatte's værdi køber man forhåbentlig ikke for at kunne gøre et røverkøb med videresalg for øje, men snarere af "gammel kærlighed" eller affektion. dette kan man ikke så let sætte pris på - og mange gange køber man varen og må påregne højst at kunne komme af med den til den samme pris som man har givet for den. Markedet herhjemme er simpelthen for lille til at man kan sætte kurance på sådan een - vil jeg umiddelbart mene.
Venligst
Freddy
|