Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 11:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Erfaringer med Audiovector MI 1 Sign.? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kenneth_P
Branchemedlem
Branchemedlem
Anmelder i Fidelity og på nomono.dk

Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 07 Juni 2007 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

Hej allesammen,

Er der nogle der har nogle erfaringer med Audiovector Mi 1 Signature? Jeg kunne godt tænke mig at høre noget andet end alle de højtrosende hifi-magasiner.

Skribent/anmelder i Fidelity og på nomono.dk/.se
Til top Vis Kenneth_P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth_P Besøg Kenneth_P's Websted

JRolLbs
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 December 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 07 Juni 2007 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

Var inde og lytte på den forleden - og jeg må sige, at diskanten i de små kasser er RIGTIG lækker og luftig efter min mening. Bassen var også meget veldefineret - der var måske bare lidt for lidt af den. En meget "sofistikeret" højttaler.
Til top Vis JRolLbs's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRolLbs

Stengaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2004
Lokalitet: København
Sendt: 07 Juni 2007 kl. 16:38 | IP-adresse registreret  

Hej Kenneth !

Jeg lyttede selv til sådan en fætter, da jeg var ude at kigge på standerhøjttaler for et års tid siden. I den forbindelse lyttede jeg bl.a. også på Vienna Acoustic's "Haydn", Monitor Audio's "GS10", System Audio's "SA2K", Raidho's "Emilie Baby" og B&W's "805S", og jeg må sige, at AudioVector's lille på ingen måde imponerede mig.
Den virkede både kedelig, unaturlig og lød på alle måder som mit gamle System Audio, der ikke ligefrem er noget, som jeg har lyst til at lytte mere end højst nødvendigt på.

Jeg endte ud med selv at købe de GamuT L3'ere, som jeg har nu, men de er så også i en lidt anden prisklasse. De er det mest neutrale og kildetro sæt, jeg nogensinde har hørt, og jeg har endnu til gode at høre selv mit med ret skidt udstyr foran slået på de punkter, som jeg vægter højest.

Skulle jeg købe en højttaler i blandt de andre, blev det nok Monitor Audio's GS10'er, fordi den lød mindst af farvelade i forhold til de andre. Haydn og 805S holder jeg mig langt fra, men SA2K og Emilie Baby kan sagtens bruges, hvis dit musik fordrer dem. De vil gerne have noget pænt indspillet pling plang-musik ala. akustisk guitar, hvis de skal virke overbevisende, eller det indtryk fik jeg i hvert fald, da jeg hørte dem.

Mvh
Julian Stengaard
Til top Vis Stengaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stengaard

Milca15
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 07 Juni 2007 kl. 23:46 | IP-adresse registreret  

Hej Fireman!

Har selv lige haft en del HT på prøve og her iblandt Audiovector M1 Signature. Jeg vil ikke sige at det er en dårlig HT (for det har jeg ikke erfaring nok til at udtale mig om) men det var altså den som i mine øre (og andres) der tabte i testen. Mit valg faldt på et sæt Gamut Phi 3 som bare er super super. Men jeg vil da anbefale dig at låne nogle forskellige med hjem og få gang i den store A- B test. Smag og behag er jo forskellig.

Husk iøvrigt at selv små HT skal bruge meget plads bagud og til siden. Jeg siger det bare fordi at jeg selv bøvlede en del med det.

Held og lykke  

Til top Vis Milca15's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milca15

Kenneth_P
Branchemedlem
Branchemedlem
Anmelder i Fidelity og på nomono.dk

Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 23 Juni 2007 kl. 09:35 | IP-adresse registreret  

Hej allesammen!

Er der nogle som har hørt nogle Vienna Acoustics Haydn Grand?

Skribent/anmelder i Fidelity og på nomono.dk/.se
Til top Vis Kenneth_P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth_P Besøg Kenneth_P's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes